news-background
news-background

تاریخ اکران فیلم C’mon C’mon «واکین فینیکس» و Red Rocket «شان بیکر»؛ پخش Clifford The Big Red Dog از پارامونت+

استودیوی A24 تأیید کرد که فیلم «زودباش زودباش» (C’mon C’mon) «مایک مایلز» را در تاریخ ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ و «موشک سرخ» (Red Rocket) «شان بیکر» را ۳ دسامبر ۲۰۲۱ اکران خواهد کرد.

داستان «زودباش زودباش» با بازی «واکین فینیکس» که به صورت سیاه و سفید فیلمبرداری شده در مورد یک ژورنالیست رادیویی به نام جانی با بازی فینیکس است که باید از پسر برادرش مراقبت کند. این فیلم که اولین بار ۲ سپتامبر در جشنواره تلیوراید اکران شد، با بودجه ۸ میلیون دلاری و از نوامبر ۲۰۱۹ تا ژانویه ۲۰۲۰ تولید شده است. دیگر بازیگران فیلم «گبی هافمن»، «اسکوت مک‌نیری»، «وودی نورمن»، «برندن راش»، «کیت آدامز»، «جبوکی یانگ-وایت» و «مالی وبستر» خواهند بود. آخرین فیلم بلند مایلز «زن قرن بیستمی» بود که در سال ۲۰۱۶ روی پرده رفت.

«موشک سرخ» تازه‌ترین اثر «شان بیکر» پس از فیلم تحسین‌شده «پروژه فلوریدا» (Florida Project) است که در جشنواره کن سال ۲۰۱۷ روی پرده رفت. داستان «موشک سرخ» در مورد یک بازیگر مرد فیلم‌های مستهجن است که از لس‌آنجلس به زادگاهش تگزاس بازمی‌گردد. بعضی از منتقدین «موشک سرخ» را «سیاسی‌ترین فیلم بیکر» نامیده‌اند اما آن را در عین حال بسیار خوش‌ساخت و لذت‌بخش و فیلمبرداری «درو دنیلز» را چشم‌نواز می‌دانند.

«سایمون رکس» در نقش اصلی «میکی سیبر» بازی می‌کند در حالی که دیگر بازیگران «بری الیزابت الرود»، «سوزانا سان»، و «ایتان داربون» بوده‌اند. بیکر فیلمنامه این فیلم را با همکار قدیمی‌اش «کریس برگوچ» به نگارش درآورده که از سال ۲۰۱۲ به این سو در تمامی فیلم‌های کارگردان مشارکت کرده است.

استودیوی A24 پاییز امسال فیلم‌های «بره» (Lamb) را در تاریخ ۸ اکتبر، «یادگار ۲» (Souvenir 2) را ۲۹ اکتبر، «انسان‌ها» (The Humans) را ۲۴ نوامبر در سالن‌های سینما و شبکه شوتایم، و «تراژدی مکبث» (The Tragedy of Macbeth) را ۲۵ دسامبر در سالن‌های سینما پخش می‌کند.

پارامونت نیز اعلام کرده است که فیلم لایو-اکشن/انیمیشن «کلیفورد سگ بزرگ قرمز» (Clifford The Big Red Dog) را در تاریخ ۱۰ نوامبر همزمان با اکران در سالن‌های سینما از شبکه پارامونت+ پخش خواهد کرد. این فیلم آماده اکران در تاریخ ۱۷ سپتامبر بود اما با کاهش تمایل مخاطبین خانوادگی به دیدن فیلم در سالن‌های سینما، پارامونت تاریخ اکران دیگری برای آن انتخاب کرد.

این فیلم توسط «والت بکر» کارگردانی شده و «داربی کمپ» نقش «امیلی الیزابت» را بازی کرده، دختر دانش‌آموزی که با یک ناجی حیوانات جادویی آشنا می‌شود که به او یک سگ قرمز کوچک هدیه می‌دهد. اما روز بعد این سگ به حیوانی عظیم‌الجثه در آپارتمانش تبدیل می‌شود. امیلی دور از مادری که مشغول کار است، به همراه دایی خود «کیسی» با بازی «جک وایتبال» ماجراجویی هیجان‌انگیزی آغاز می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید