news-background
news-background

تاریخ اکران فیلم Card Counter «پل شریدر»؛ پخش Cinderella در فصل پاییز از آمازون

فکوس فیوچرز اعلام کرد که فیلم «کارت شمار» (The Card Counter) به کارگردانی «پل شریدر» و بازی «اسکار آیزک» را ۱۰ سپتامبر اکران خواهد کرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این پروژه تازه‌ترین اثر فیلمساز پس از «اولین اصلاح‌شده» (First Reformed) است که برای اولین بار شریدر را در بخش بهترین فیلمنامه‌ی اریجینال نامزد اسکار کرد. «اسکار آیزک» در «شمارنده‌ی کارت» نقش یک قمارباز و کهنه‌سربازی را بازی می‌کند به یک مرد جوان کمک می‌کند از یکی از دشمنانش انتقام بگیرد. «تیفانی هدیش»، «تای شریدان»، و «ویلم دافو» دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود.

فیلمبرداری این پروژه در ماه مارس سال ۲۰۲۰ متوقف شد. شریدر در آن زمان در صفحه فیسبوک خود نوشت: «فیلمبرداری پروژه پنج روز پیش از پایان متوقف شد زیرا یکی از بازیگران نقش‌های مکمل در لس‌آنجلس به ویروس کرونا مبتلا شد. خود من ترجیح می‌دادم که برای تمام کردن فیلم زیر باران بلا می‌بودم. پا به سن گذاشته‌ام و دچار تنگی نفس، چه چیزی بهتر از مردن در حین کار؟»

استودیوی آمازون پنجشنبه این هفته تأیید کرد که فیلم موزیکال «سیندرلا» (Cinderella) که اخیراً از سونی خریداری شده از فصل پاییز در ۲۴۰ کشور پخش خواهد شد.

موزیکال «سیندرلا» به کارگردانی «کی کانن» اولین فیلم بلند «کامیلا کابیو» است. سونی پیکچرز زمانی قرار بود این موزیکال را در ماه ژوئیه اکران کند اما پاندمی وضعیت اکران را به ویژه در اروپا و آمریکای لاتین متغیر کرده است. سونی امتیاز پخش فیلم در چین را همچنان در اختیار خواهد داشت.

«ایدینا منزل»، «بیلی پورتر»، «مینی درایور»، «نیک گایتزین»، و «پی‌یرس برازنان» دیگر بازیگران «سیندرلا» خواهند بود. کانن نویسنده فیلمنامه و «جیمز کوردن» تهیه‌کننده فیلم است و نقش کوتاهی بازی می‌کند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید