news-background
news-background

تاریخ اکران و کارگردان دنباله Tomb Raider مشخص شد

«بن ویتلی» به عنوان کارگردان دنباله‌ی «توم ریدر» (Tomb Raider) معرفی شد. با نگاهی به کارنامه‌ی این فیلمساز روشن می‌شود که او کارگردانی نیست که خودش را تکرار کند. ویتلی از فیلم جاده‌ای «سیاحان» (Sightseers) آغاز کرد و به اکشن دهه‌ی هفتادی «آتش به اختیار» (Free Fire) رسید و در آینده فیلم زامبی «نسل زد» (Generation Z) را می‌سازد. بنابراین دلیلی وجود ندارد که دنباله‌ی اقتباس سینمایی از یک بازی ویدیویی را هم به آثارش اضافه کند.

قسمت اول «توم ریدر» در سال ۲۰۱۸ به کارگردانی «رور اوتاگ» و بازی «آلیسیا ویکاندر» فروش جهانی متوسط ۲۷۵ میلیون دلاری را ثبت کند و تولید دنباله را منوط به خطرپذیری استودیوی لاینزگیت کرد. اکنون با ملحق شدن ویتلی به پروژه به نظر می‌رسد که مخاطبین هم فرصتی دوباره به چندگانه خواهند داد.

آپریل گذشته «ایمی جامپ» برای نویسندگی دنباله قرارداد بسته بود و با توجه به اینکه جامپ همسر ویتلی است شاید استودیو فرصت را مغتنم شمرده و کارگردانی فیلم را به ویتلی پیشنهاد داده است. این زوج پیش از این در چند فیلم از جمله «های-رایز» (High-Rise) همکاری کرده بودند.

«توم ریدر» سال گذشته اگرچه موفقیت چشم‌گیری در گیشه نداشت اما نقدهای نسبتاً خوبی به ویژه در مورد بازی ویکاندر در نقش اصلی دریافت کرد. «انجلینا جولی» در سال‌های گذشته نقش «لارا کرافت» را ایفا کرده بود.

فیلمبرداری دنباله‌ی در حال حاضر بدون عنوان «توم ریدر» اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز می‌شود تا در تاریخ ۱۹ مارس ۲۰۲۱ اکران شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید