news-background
news-background

تاریخ اکران فیلم «خداحافظ کریستوفر رابین» مشخص شد

فیلم زندگینامه «A.A. Milne» به نام «Goodbye Christopher Robin» «خداحافظ کریستوفر رابین» قرار است در فصلی که برای دریافت جوایز بسیار مناسب است اکران شود. «وینی پو» یکی از معروف تری شخصیت های مربوط به داستانی های کودکان در همه دوران هاست. خرس بامزه ای که توسط «میلن» خلق شده و محبوب دل کودکان و بزرگ سالان زیادی در سراسر جهان است. این خرس دوست داشتنی اولین بار در سال 1926 نشان داده شد و از آن زمان یکی از معروف ترین شخصیت های شرکت دیزنی شد. خانواده میلن تحت تاثیر این موفقیت قرار گرفتند اما همین موفقیت فشار زیادی هم بر روی آنان ایجاد کرد چون آمادگی برای این سطح از محبوبیت کتاب نداشتند.

خلق این شخصیت، مشکلات ناشی از آن و وینی پو از موضوعات اصلی فیلم جدید زندگینامه میلن هستند، «خداحافظ کریستوفر رابین»با کارگردانی «سیمون کورتیس» که فیلم (Woman in Gold) را در کارنامه اش دارد، ساخته می‌شود. ستارگان فیلم دامنل گلیسون (جنگ ستارگان: نیروی بیدار) به عنوان نویسنده بریتانیایی، همراه با مارگوت رابی (جوخه خودکشی) به عنوان همسرش دافنه به همراه رابطه ملین و پسرش کریستوفر رابین و اسباب بازی که الهام شخصیتی شد که او ساخته عناصر اصلی فیلم هستند. این فیلم بالاخره تاریخ انتشاری را به خود اختصاص داده است، که درواقع فصل جوایز سال آینده است.

فاکس اعلام کرده که به احتمال بسیار زیاد تاریخ انتشار فیلم دهم نوامبر خواهد بود که نشان می‌دهد کمپانی امید های بسیاری به  فیلم دارد. تاریخ اکران در پاییز به این معنی است که تهیه کنندگان فیلم عقیده دارند که احتمال برنده شدن فیلم در مراسم اسکار بسیار بالاست. علاوه بر این این تاریخ نزدیک به تعطیلات روز شکرگذاری است، زمانی که خانواده ها علاقه بیشتری برای رفتن به سالن های سینما دارند و این به معنی یک گیشه موفق برای فیلم است.

این فیلم نباید با فیلم «کریستوفر رابین» دیزنی در سبک لایو اکشن اشتباه گرفته شود، فیلمی از دیزنی که نامی مشابه دارد و به کارگردانی مارک فورستر(finding neverland) ساخته شده است و داستان کریستوفر رابین جوان است که به جستجوی خرسی به نام پو خواهد پرداخت. «خداحافظ کریستوفر رابین» به نظر می‌رسد فیلمی شبیه به جستجوی ناکجاآباد باشد که به شرح جزییات زندگی واقعی مردم در پشت یک داستان خواهد پرداخت.

میلن وینی پو را در جنگ جهانی اول ساخته است و شخصیت های Hundred Acre Wood بعد از تماشای بازی پسرش با اسباب بازی ها ساخته شده اند. داستان در انگلستان تحت تاثیر جنگ نوشته شده است.

هنوز خیلی زود است که بتوان گفت این فیلم در گیشه چطور خواهد بود. گلیسون و رابی دو تن از ستاره های شناخته شده امروز هستند و همین به تنهایی برای جلب مردم به تماشای فیلم کافی است. ارتباط این فیلم با وینی پو موفقیت فیلم را افزایش خواهد داد و احتمال جوایز برای فیلم را افزایش خواهد داد.

گلیسون و رابی در صنعت فیلم سازی تحسین شده اند و به تحکیم جایگاهشان بین طرفداران نیازی ندارند. همچنین نامزدی جایزه اسکار و گلدن گلوب می‌تواند به فرصت های بزرگ تر بدل شود.

حتی با وجود این مسائل داستان میلن و خانواده اش در پشت داستان وینی پو و مشکلات معروفیت داستانی نیست که توسط طرفداران شناخته شده باشد و مورد توجه طرفداران کتاب های کلاسیک و فیلم های دیزنی قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید