news-background
news-background

تاریخ اکران سومین فیلم «جوردن پیل» پس از Get Out و Us مشخص شد

یونیورسال فیلم بعدی پیل را تابستان سال ۲۰۲۲ روی پرده می‌برد.

 

یونیورسال پیکچرز تأیید کرد که سومین فیلم بلند «جوردن پیل» در مقام کارگردان را ۲۲ ژوئیه سال ۲۰۲۲ اکران خواهد کرد. جزئیاتی دیگری در مورد این پروژه فاش نشده اما استودیو تأیید می‌کند که این فیلم همچون دو اثر قبلی کارگردان در ژانر وحشت است. این نویسنده و کارگردان به لطف موفقیت «برو بیرون» (دانلود فیلم Get Out با لینک مستقیم) و «ما» (دانلود فیلم Us با لینک مستقیم) همکاری خود با یونیورسال را ادامه می‌دهد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«برو بیرون» یکی از بحث‌برانگیزترین فیلم‌های قرن بیست و یکم بود که فوریه سال ۲۰۱۷ اکران شد و در حالی که با بودجه‌ی ۴ میلیون دلاری به تولید رسید، در نهایت ۲۵۵ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. پیل با این فیلم برنده‌ی اسکار بهترین فیلمنامه‌ی اریجینال نیز شد و سه نامزدی دیگر را هم دریافت کرد. «برو بیرون» در بخش بهترین فیلم و بهترین کارگردانی هم نامزد اسکار بود و پیل را به پنجمین فیلمسازی سیاهپوستی تبدیل کرد که در بخش بهترین کارگردانی رقابت می‌کرد.

پیل پس از «برو بیرون» فیلم «ما» را ساخت و به فروش جهانی ۲۵۵ میلیون دلاری دست پیدا کرد، هرچند واکنش مخاطبین و منتقدین مانند اثر قبلی او نبودند. «لوپیتا نیانگو» در این فیلم در دو نقش ظاهر شد. پیل پس از «برو بیرون» اعلام کرد که پروژه‌های بسیار زیادی برای یک دهه‌ی آینده در نظر دارد.

پیل در آن زمان گفت: «چهار فیلم تریلر اجتماعی دیگر دارم که می‌خواهم در دهه‌ی آینده از آن‌ها رونمایی کنم. بهترین و ترسناک‌ترین هیولاهای دنیا انسان‌ها هستند و توانایی آن‌ها [ترسناک‌تر است] به‌ویژه وقتی در کنار هم قرار می‌گیرند. بر روی این مضامین کار می‌کنم که در مورد این اهریمنان اجتماعی مختلف است، این هیولاهای انسانی بالفطره که با نحوه‌ی اندیشیدن ما و نحوه‌ی تعامل ما در هم تنیده شده‌اند، و هر یک از فیلم‌های من در مورد یکی از این اهریمنان اجتماعی خواهد بود.»

پیل در سال‌های اخیر در مقام تهیه‌کننده نیز فیلم‌ها و سریال‌های بسیاری از جمله بازسازی «کندی‌من» (Candyman)، درام معمایی و خانوادگی «گودال» (Sinkhole)، سریال درام «لاوکرفت کانتری» (دانلود سریال Lovecraft Country با لینک مستقیم) و بازسازی سریال کلاسیک «منطقه‌ی گرگ و میش» (The Twilight Zone) را به تولید رسانده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید