news-background
news-background

تاریخ اکران دو فیلم بعدی «ام. نایت شیامالان» توسط کمپانی یونیورسال مشخص شد

«ام. نایت شیامالان» یک فیلم‌ساز و نویسنده آمریکایی هندی است که برای ساخت فیلم‌های ترسناک و فراطبیعی شهرت دارد. کمپانی یونیورسال شب گذشته اعلام کرد که شیامالان دو فیلم برای این کمپانی نوشته و قرار است آن‌ها را کارگردانی کند. با این که در حال حاضر نام این فیلم‌های تریلر مشخص نیست تاریخ انتشار آن‌ها برای ۲۶ فوریه ۲۰۲۱ (۸ اسفند ۱۳۹۹) و ۱۷ فوریه ۲۰۲۳ (۲۸ بهمن ۱۴۰۱) اعلام شده است.

رئیس کمپانی یونیورسال پیکچرز، «پیتر کریمر» در بیانیه‌ای درباره شیامالان صحبت کرد و گفت: «ام. نایت شیامالان» همیشه داستان‌های هیجان انگیز منحصر به فردی را تولید می‌کند که طرفداران را در همه جای جهان روی صندلی میخکوب می‌کند. کسی مانند او وجود ندارد. او یک استاد فیلم‌سازی است که در اوج موفقیتش قرار دارد، و ما بسیار مفتخریم که او باری دیگر کمپانی یونیورسال را به عنوان سازنده دو فیلم بعدی‌اش انتخاب کرده است.»

شیامالان برای ساخت فیلم‌های فرا طبیعی چون «حس ششم» (The Sixth Sense)، «نشانه‌ها» (Signs)، «دهکده» (The Village) و «شیشه» (Glass) شهرت دارد. فیلم‌های «آسیب‌ناپذیر» (Unbreakable) و «شکاف» (Split) فروش جهانی برابر ۲۵۰ میلیون دلار داشتند. شیامالان که پیشتر تأمین مالی برخی از فیلم‌هایش از جمله «ملاقات» (The Visit)، «شکاف» و «شیشه» را بر عهده گرفته بود تصمیم دارد بودجه دو فیلم بعدی را نیز شخصاً تأمین کند.

شیامالان درباره دلیل انتخاب کمپانی یونیورسال توضیح داد: «استودیوهای خوب بسیاری وجود دارد اما یونیورسال همیشه به سراغ فیلم‌های جدید و اریجینال پخش می‌رود و در یافتن بیننده برای داستان‌های جدید و عجیب خوب عمل می‌کند. من معتقدم که فیلم‌های غیراقتباسی برای ادامه فرآیند سینما ضروری هستند. برای همکاری دوباره با این کمپانی و خلق داستان‌های جدید در سال‌های آتی بسیار خوشحال هستم.»

شیامالان در حال حاضر روی سریال ۱۰ قسمتی روان‌شناسانه تریلر به نام «خدمتکار» (Servant) کار می‌کند که قرار است از شبکه اپل تی‌وی پلاس پخش شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید