news-background
news-background

تاریخ اکران «جیمز باند» بعدی اعلام شد؛ حضور «دنیل کریگ» تائید شد

بعد از گمانه زنی های بسیار پیرامون ساخته شدن عنوان بعدی مجموعه ی جیمز باند، بالاخره اخبار معتبری از سوی منابع آگاه منتشر شدند. مجموعه ی جیمز باند اثری است که همواره به کار خود ادامه داده است و مصداق بارز ضرب المثل دیر و زود داشتن و سوخت و سوز نداشتن است. در شب روز دوشنبه، 24 جولای دو استودیوی «Metro Goldwyn Mayer و Eon Productions» تائید نمودند که در تاریخ 8 نوامبر 2019 نسخه ی جدیدی از جیمز باند اکران خواهد شد. در بیانیه ی این دو استودیو که ید طولانی در تولید مجموعه ی جیمز باند دارند ذکر نشده که چه کسی به عنوان شخصیت اصلی فیلم یعنی «جیمز باند» به ایفای نقش می پردازد. با این وجود اما، پایگاه خبری «نیویورک تایمز» در گزارش اخیر خود تائید نموده که «دنیل کریگ» بار دیگر به عنوان جیمز باند مقابل دوربین خواهد رفت. این تائیدیه در شرایطی منتشر شده که بازیگر مذکور مدتی قبل بیان کرده بود ترجیح می دهد وی را بکشند تا دوباره نقش جیمز باند را بازی کند. خبر حضور دنیل کریگ علاوه بر نیویورک تایمز، توسط پایگاه اطلاع رسانی «The Mirror» نیز تائید شده است. این رسانه ی خبری اوایل سال جاری اعلام کرد که بازیگر نام برده نظرش در رابطه با ایفای نقش مجدد جیمز باند تغییر کرده است و تهیه کننده ی فیلم یعنی «باربارا بروکولی» حضور وی را در نسخه ی بعدی جیمز باند تضمین شده اعلام کرده است. چند ماه قبل بود که خبر دیگری در این رابطه در فضای مجازی منتشر گردید. در آن خبر اعلام شده بود که «دنیل کریگ» در ازای دریافت 120میلیون یورو حاضر به بازی مجدد در 2 فیلم دیگر از مجموعه ی جیمز باند خواهد بود. انتشار این خبر باعث شد تا بلافاصله استودیو های سازنده ی اثر به فکر جایگزینی وی با بازیگرانی دیگر از جمله «تام هیدلستون»، «ادریس البا» و «ادوارد نورتون» باشند. خبر دیگر پیرامون جیمز باند بعدی که مدتی از انتشار آن می گذرد این است که بعد از جدایی «سم مندز» از تیم سازندگی این فیلم، عوامل آن با «کریستوفر نولان» وارد مذاکره شده اند و هنوز حضور نولان در جایگاه کارگردانی این فیلم تایید نشده است. نولان در مصاحبه اش با پایگاه خبری «Independent» چنین گفت :

من با تهیه کنندگان فیلم صحبت هایی داشته ام. من به شدت شیفته ی شخصیت جیمز باند هستم و همیشه مشتاق بودم ببینم کارگردان های مختلف چه چیز هایی را از این شخصیت به مخاطبان نشان می دهند. شاید اگر روزی به من برای کارگردانی احتیاج داشته باشند آن را قبول کنم. بنظرم جیمز باند نیاز به یک بازسازی اساسی دارد.

گفته می شود که تهیه کنندگان فیلم به دنبال همکاری مجدد با خواننده ی محبوب یعنی «Adele» می باشند. این شخص که آهنگ متن فیلم «Skyfall» را تهیه کرده بود توانست در مراسم «گرمی و گلدن گلوب» به جایزه دست یابد. فیلم جدید جیمز باند عنوان تائید شده و رسمی ندارد. نویسندگی آن بر عهده ی «نیل پرویس و رابرت وید» می باشد. این دو نفر تاکنون در نگارش نسخه های بسیاری از جیمز باند از جمله «کازینو رویال»، «اندکی آرامش»، «اسکایفال» و «اسپکتر» با یکدیگر همکاری داشته اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید