news-background
news-background

تاریخ اکران انیمیشن The Croods 2 تغییر کرد؛ انتشار اولین پوستر

استودیوی یونیورسال تاریخ اکران فیلم انیمیشن «کرودها: یک عصر جدید» (دانلود انیمیشن The Croods: A New Age با لینک مستقیم) را از ماه دسامبر به ۲۵ نوامبر (۵ آذر ماه ۱۳۹۹) موکول کرد. این اقدام نشان می‌دهد که استودیو از تغییر تاریخ اکران انیمیشن «روح» (Soul) پیکسار و دیزنی طبق گزارشات اخیر اطمینان دارد. «روح» در حال حاضر قرار است ۲۰ نوامبر و همزمان با «وقتی برای مردن نیست» (No Time To Die) اکران شود. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

یونیورسال با اکران «کرودها ۲» در این تاریخ هم از فروش فیلم در تعطیلات شکرگزاری سود خواهد جست و هم به فاصله‌ی یک ماه پس از اکران می‌تواند این عنوان را همزمان با کریسمس در پلتفرم‌های دیجیتال عرضه کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

به دنبال انتشار فیلم «تور جهانی ترول‌ها» (Trolls World Tour) به صورت همزمان در سینما و پلتفرم‌های دیجیتال در حین پاندمی، سالن‌های سینمای ای‌ام‌سی به استراتژی یونیورسال برای عرضه‌ی مستقیم فیلم‌ها به شبکه‌ی نمایش خانگی معترض شد. اما این کمپانی در نهایت با استودیو به تواق رسید تا انتشار فیلم‌ها در این پلتفرم‌ها همزمان با نمایش آن‌ها در سینماها صورت نگیرد. بر اساس گزارش‌های غیررسمی، فیلم «تور جهانی ترول‌ها» نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار از پلتفرم‌های دیجیتال کسب کرده است.

قسمت اول «کرودها» که ماجراهایی در مورد گروهی از انسان‌ها اولیه روایت می‌کرد، توسط فاکس قرن بیستم اکران شد و در سال ۲۰۱۳ ۱۸۷.۱ میلیون دلار در آمریکا و ۵۸۷.۲ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. «رایان رینولدز»، «اما استون»، «نیکلاس کیج»، «کلارک دوک»، «لزلی مان»، «کاترین کینر»، «پیتر دینکلج»، «کلی ماری ترن»،‌ «رندی تام» و «کلوریس لیچمن» صداپیشگان «کرودها ۲» خواهند بود. «جوئل کرافورد» کارگردان فیلم و «آلن سیلوستری» آهنگساز این قسمت بوده‌اند.

دنباله‌ی «کرودها» قرار بود نوامبر سال ۲۰۱۷ اکران شود، اما ابتدا به دسامبر سال ۲۰۱۷ و سپس به سال ۲۰۱۸ موکول شد. نوامبر سال ۲۰۱۶ یونیورسال اعلام کرد که تولید فیلم لغو شده و «کریس سندرز» و «کرک دی‌میکو» کارگردانان قسمت اول از پروژه جدا شدند. سندرز به سراغ کارگردانی «آوای وحش» (The Call of the Wild) رفت و دی‌میکو موزیکال «ویو» (Vivo) را ساخت که قرار است تابستان آینده توسط سونی اکران شود.

گفته می‌شود که علت جدایی کارگردانان این بوده است که داستان‌های مورد نظر سندرز و دی‌میکو در سریال اسپین‌آف «طلوع کرودها» (Dawn of the Croods) نت‌فلیکس که در قالب چهار فصل از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ پخش شد به کار گرفته شده است.

با این حال، در سال ۲۰۱۷ اعلام شد که دنباله‌ی «کرودها» با کارگردانی کرافورد و تهیه‌کنندگی «مارک سوئیفت» ساخته خواهد شد. اولین پوستر رسمی این دنباله همزمان با آخرین تاریخ اکران فیلم رونمایی شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید