news-background
news-background

تاریخ انتشار فیلم Artemis Fowl از دیزنی+ مشخص شد

دیزنی تاریخ پخش فیلم فانتزی و علمی-تخیلی «آرتمیس فاول» (دانلود فیلم Artemis Fowl با لینک مستقیم) از سرویس دیزنی پلاس را اعلام کرد. این فیلم به کارگردانی «کنت برانا» از جمعه ۱۲ ژوئن (۲۳ خرداد ماه ۱۳۹۹) پخش خواهد شد. پیش‌تر تاریخ ۲۹ می برای انتشار این فیلم لایو-اکشن در نظر گرفته شده بود.

داستان فیلم از کتاب پرفروشی نوشته‌ی «اواین کولفر» الهام گرفته شده و ماجرای یک کودک ۱۲ ساله را روایت می‌کند که در تلاش است پدر ربوده‌شده‌اش را نجات دهد. آرتمیس باید به تمدن زیرزمینی موجودات افسانه‌ای نفوذ کند و «آکولوس» قدرتمندترین آن‌ها را ردیابی کند. برانا با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید:‌ «آرتمیس فاول نیز همچون من افتخار می‌کرد که خانواده‌های سراسر دنیا اکنون می‌توانند از اولین فیلم او در دیزنی پلاس لذت ببرند.»

در «آرتمیس فاول» بازیگر تازه‌وارد «فردیا شا» در نقش اول و «جاش گد»، «لارا مک‌دانل»، «تامارا اسمارت»، «جاش مک‌گوایر»، «آدرین اسکاربرو»، «نیکش پاتل» و «کالین فارل» و «جودی دنچ» بازی می‌کنند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

بحران کووید-۱۹ دیزنی را وادار کرد اکران تقریباً تمامی عناوین آینده‌اش از جمله «بیوه‌ی سیاه» (Black Widow)، «مولان» (Mulan)، «جهش‌یافتگان جدید» (The New Mutants)، «جاودانان» (The Eternals)، «گردش در جنگل» (Jungle Cruise) و «ایندیانا جونز ۵» را به تأخیر بیندازد.

سرویس دیزنی+ به تازگی از مرز ۵۰ میلیون مشترک در سراسر دنیا عبور کرده و امیدوار است که با عرضه‌ی «آرتمیس فاول» مخاطبین بیشتری را جذب کند. دیزنی اخیراً فیلم‌های «یخ‌زده ۲» (Frozen 2) و «جنگ ستارگان: ظهور اسکای‌واکر» (Star Wars: The Rise of Skywalker) را هم زودتر از موعد برای مخاطبین در قرنطینه عرضه کرد. اشتراک ماهانه‌ی دیزنی+ در آمریکا ۶.۹۹ دلار و اشتراک سالانه‌ی آن ۶۹.۹۹ دلار است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۱ فروردین ۱۳۹۹ ۰۷:۱۳

یه خاطره بچگی دیگه مثل پرسی جکسون که قراره خراب بشه..

نمایش اسپویل