news-background
news-background

تاریخ انتشار بلو-ری Avengers: Endgame رسماً اعلام شد

«انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) دیزنی و مارول تا چند هفته‌ی آینده به صورت دیسک‌های بلو-ری به بازار عرضه می‌شود. استودیوی مارول که در مورد تاریخ انتشار فیلم در شبکه‌ی نمایش خانگی سکوت کرده بود، سرانجام تأیید کرد که «انتقام‌جویان: آخر بازی» به زودی به صورت دیجیتال و بلو-ری منتشر می‌شود.

مارول ساعاتی پیش اعلام کرد که «انتقام‌جویان: آخر بازی» در تاریخ ۳۰ جولای (سه شنبه، ۸ مرداد ۱۳۹۸) به صورت دیجیتال (Web-DL) و دو هفته بعد در تاریخ ۱۳ آگوست (سه شنبه، ۲۲ مرداد ۱۳۹۸) به شکل دیسک بلو-ری در دسترس قرار می‌گیرد. مارول ضمن اعلام این تاریخ‌ها تریلر جدیدی را هم عرضه کرده شامل مهم‌ترین لحظات فیلم می‌شود.

مارول از جمعه آینده «انتقام‌جویان: آخر بازی» را یکبار دیگر با اضافه کردن صحنه‌ای حذف شده و مقدمه‌ای با حضور «انتونی روسو» یکی از کارگردانان فیلم در سالن‌های سینما اکران می‌کند. چند روز بعد و از ۲ جولای، فیلم «مرد-عنکبوتی: دور از خانه» (Spider-Man: Far From Home) استودیو روی پرده می‌رود و روایت «حماسه‌ی بی‌نهایت» را کامل می‌کند. ۲۸ روز پس از اکران «دور از خانه»‌ است که مارول «آخر بازی» را به صورت دیجیتال در شبکه‌ی نمایش خانگی عرضه می‌کند.

«کوین فایگی»‌ مدیر استودیوهای مارول اخیراً تأیید کرده بود که «دور از خانه»، «جنگ بی‌‌نهایت» و «آخر بازی» به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا پایان‌بخش فاز سوم «دنیای سینمایی مارول» باشند.

 

محتویات اضافی

 

تنها در نسخه‌ی دیجیتال:

  • استیو و پگی: آخرین رقص (Steve and Peggy: One Last Dance) – نگاهی به رابطه‌ی «کاپیتان آمریکا» و «پگی کارتر» که از فیلم‌های قبلی آغاز و به لحظه‌ای حیاتی در «انتقام‌جویان: آخر بازی» منتهی شد.

نسخه‌ی دیجیتال و بلو-ری:

  • به یاد «استن لی» (Remembering Stan Lee) – عوامل و بازیگران یاد «استن لی» را گرامی می‌دارند و نقش‌های کوتاه او در «دنیای سینمایی مارول» مرور می‌شود.
  • تنظیم آهنگ: انتخاب «رابرت داونی جونیور» (Setting The Tone: Casting Robert Downey Jr.) – چگونگی انتخاب «رابرت داونی جونیور» برای نقش «تونی استارک» در «مرد آهنی» و آغاز «دنیای سینمایی مارول»
  • مردی خارج از زمان: خلق کاپیتان آمریکا (A Man Out of Time: Creating Captain) – تکامل «کاپیتان آمریکا» در کنار افرادی که ظاهر و باطن شخصیت را شکل دادند.
  • بیوه‌ی سیاه: به هر قیمتی که شده (Black Widow: Whatever It Takes) – سفر «بیوه‌ی سیاه» درون گروه «انتقام‌جویان» و بیرون از آن، شامل چالش‌های پیش روی او در این مسیر.
  • برادران روسو: سفری تا آخر بازی (The Russo Brothers: Journey to Endgame) – چالش‌های جو و آنتونی روسو برای کارگردانی دو عنوان بزرگ تاریخ سینما که به عنوان یک پروژه فیلمبرداری شد.
  • زنان «دنیای سینمایی مارول» (The Women of the MCU) – زنان «دنیای سینمایی مارول» از تجربه‌ی پیوستن به چندگانه برای اولین بار و صحنه‌ی نبرد حماسی فیلم می‌گویند.
  • برادر ثور (Bro Thor) – ظاهر «ثور» تغییر کرد اما منش قهرمانانه‌ی او نه! تصاویر پشت صحنه از نحوه‌ی خلق شخصیت «برادر ثور».
  • شش صحنه‌ی حذف شده: «گوجی بری» (Goji Berries)، «محموله‌ی بمب» (Bombs on Board)، «مزخرف‌ترین ارتش کهکشان» (Suckiest Army in the Galaxy)، «تو اینجا زندگی می‌کردی» (You Used to Frickin’ Live Here)،‌ «تونی و هاوارد» (Tony and Howard) و «انتقام‌جویان زانو می‌زنند» (Avengers Take a Knee).
  • پشت‌ صحنه‌های خنده‌دار (Gag Reel) – گلچینی از گاف‌ بازیگران در حین فیلمبرداری.
  • مقدمه‌ای با برادران روسو کارگردانان فیلم.
  • تفسیر صوتی – صوت تفسیر فیلم توسط آنتوتی و جو روسو، به همراه «کریستفر مارکوس» و «استیون مک‌فیلی».

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۶ تیر ۱۳۹۸ ۱۵:۰۳

قسمت حذف شده‌ی کاترین لنگفورد(آینده دختر تونی) هم شاملش میشه؟؟

نمایش اسپویل