news-background
news-background

تمایل «تارون اجرتون» به همکاری با «هیو جکمن» در یک فیلم موزیکال

«تارون اجرتون» دوست دارد با دوست قدیمی‌اش «هیو جکمن» در یک فیلم موزیکال همکاری کند.

«تارون اجرتون» و «هیو جکمن» در سال ۲۰۱۵ در فیلم «ادی عقاب» (Eddie The Eagle) برای اولین بار همکاری کردند و از آن زمان تاکنون دوستان خوبی برای هم بودند. اجرتون در یکی از مصاحبه‌هایش گفته بود: «هیو جکمن مهربان‌ترین مرد روی کره زمین است.»

به نظر می‌رسد که این دو بازیگر دوست دارند تا بار دیگر با هم همکاری کنند. اجرتون درباره احتمال همکاری دوباره با جکمن می‌گوید: «من معمولاً از پاسخ به این نوع سؤالات خودداری می‌کنم اما باید اعتراف کنم که حاضرم برای کار با «هیو جکمن» در یک فیلم موزیکال هر کاری بکنم. ما قبلاً در این باره با هم صحبت کرده‌ایم.»

در حالی که اجرتون درباره تجربه‌اش هنگام فیلم‌برداری فیلم «ادی عقاب» صحبت می‌کرد به این اشاره کرد که کارگردان «دکستر فلچر» چطور جکمن را برای نقش مربی انتخاب کرد: «ما در اتاقی نشسته بودیم تا یکی از صحنه‌ها را به صورت آزمایشی ضبط کنیم و من متوجه شدم که یک ابر نیرو دارم. من می‌توانم به راحتی «هیو جکمن» را بخندانم و به نظرم این مطمئناً یک ابر نیرو است. در آن حال حس خوبی نسبت به فیلم داشتم. ما همگی این فیلم را درست کردیم و برای ساخت آن به آلمان رفتیم و بسیار زیبا بود. من به کاری که کردم واقعاً افتخار می‌کنم. با اینکه این فیلم در باکس آفیس موفق نبود اما جزء مهمی از زندگی من است و خواهد بود.»

اخیراً شایعه شده بود که تارون قرار است به جای هیو نقش «ولورین» را بازی کند و این شایعه پس از این شروع شد که نویسنده کمپانی مارول، «مارک میلر» در صفحه توییتر خود نوشت: «تارون اجرتون» ولورین بعدی خواهد بود.

زمانی که شبکه ام‌تی‌وی درباره این شایعه از اجرتون پرسید او در پاسخ گفت: «به نظرم برای نقش «ولورین» به شخصی نیاز است که ریش‌های بهتری از من داشته باشد. ببینید، هیچ اساسی برای این شایعه وجود ندارد. من مطمئنم که کمپانی مارول  این پروژه را بالاخره ادامه خواهد داد اما به نظرم هنوز زمانش نرسیده است. اگر از من بخواهند که این کار را انجام دهم بسیار خوشحال خواهم شد اما فکر می‌کنم که برای بعضی کارها کاندیداهای بهتری وجود دارد. یا شاید، هیچ‌کس نمی‌داند، شاید تا پنج سال دیگر من ریش پرپشتی دربیاورم. من از طرفداران پر و پا قرص این دسته از فیلم‌ها هستم و واقعاً مفتخرم که این شایعه راه افتاده است.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید