news-background
news-background

تارانتینو: می‌خواستم فیلم Reservoir Dogs را با بازیگران سیاه‌پوست بازسازی کنم؛ نظر کارگردان در مورد Justice League «زک اسنایدر»؛ طولانی‌ترین کات Once Upon A Time Of Hollywood سه ساعت و ۲۰ دقیقه است

 

ریبوت «سگ‌های انباری» ساخته نخواهد شد، اما تارانتیو می‌گوید این نسخه ممکن است به شکل یک تئاتر زنده شود.

 

«کوئنتین تارانتینو» با دهمین فیلم بلندش بازنشسته خواهد شد، در ماه ژوئن فاش کرد که قصد داشته ریبوت «سگ‌های انباری» (Reservoir Dogs) را به عنوان غزل خداحافظی‌اش با کارگردانی بسازد. او به‌تازگی در مصاحبه با پادکست «ریل‌بلند» جزئیات بیشتری در مورد آن ایده با هوادارانش در میان گذاشته و می‌گوید ریبوت «سگ‌های انباری» ممکن بود با بازیگران تماماً سیاه‌پوست ساخته شود، اما این پروژه می‌تواند به عنوان یک تئاتر زنده شود.

تارانتینو می‌گوید: «تصمیم گرفتم که اگر قرار است چیزی مانند [ریبوت «سگ‌های انباری»] بسازم، آن را روی صحنه تئاتر ببرم. فکر می‌کنم جذاب خواهد بود. تئاتر فوق‌العاده‌ای خواهد بود. تصوراتی که داشتم این بود: «خوب، اگر اثر قدرتمندی است، هر زمانی که بسازمش جواب می‌دهد.» واقعاً به زمان خاصی تعلق ندارد. اما با گروه جدیدی از بازیگران جان دوباره‌ای می‌گیرد.»

تارانتینو اضافه می‌کند: «علاوه بر این با توجه به اینکه در زمان ساخت «سگ‌های انباری» نمی‌دانستم چه غلطی می‌کنم جان دوباره‌ای خواهد گرفت. حالا کمی بیشتر می‌دانم که چه می‌کنم... وقتی ایده بازسازی‌اش به عنوان یک فیلم را بررسی می‌کردم فکر کردم که با بازیگران تماماً سیاه‌پوست بسازمش. گره داستانی‌اش این خواهد بود اگر بخواهم فیلم متفاوتی بسازم.»

ریبوت «سگ‌های انباری» ساخته نخواهد شد، اما نسخه تئاتر آن ممکن است روی صحنه برود. در آن صورت این تنها تئاتر ساخته شده از آثار تارانتینو نخواهد بود چرا که این کارگردان پیش‌تر فاش کرده بود قصد دارد تئاتر «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood) را به دنبال انتشار رمان روی صحنه ببرد. نمایشنامه «هالیوود» نوشته شده است.

این کارگردان برنده اسکار در مصاحبه با پادکست «بیگ پیکچر» تأیید کرد: «چه باور کنید چه نکنید، نمایشنامه [«روزی روزگاری در هالیوود»] را نوشته‌ام. می‌خواستم نمایشنامه‌ای بنویسم، چیزهایی که در کتاب نیست… می‌خواستم به شکل یک تئاتر وجود داشته باشد. و بار دیگر مسائلی را واکاوی کنم که در [فیلم] نیست. نمایشنامه با ایتالیا سر و کار دارد.»

تارانتینو اضافه کرد: «پرده دوم نمایش به کلی در مورد شخصیت «ریک دالتون» [با بازی «لئوناردو دی‌کاپریو»] و «ماروین شوارتس» [با بازی «ال پاچینو»] است که به همراه «سرجیو کوربوچی» [کارگردان وسترن‌های اسپاگتی] و «نوری کوربوچی» در رستوران ژاپنی محبوب‌شان در رم شام می‌خورند. ریک هنوز نقش را به دست نیاورده. فرجام این ضیافت شام تعیین می‌کند که ریک «نبراسکا جیم» خواهد شد یا نه.»

در بخش دیگری از مصاحبه با پادکست «ریل‌بلند»، تارانتینو در پاسخ به این پرسش که آیا «لیگ عدالت زک اسنایدر» (Zack Snyder's Justice League) را دیده است یا نه می‌گوید: «این فیلم را ندیده‌ام چون اشتراک اچ‌بی‌او مکس را ندارم، اما فیلمی است که تمایل دارم ببینم. وقتی که نسخه اولش اکران شد آن را ندیدم، اما کنجکاوم که این کات چهار ساعته و این نسخه اریجینال را ببینم.»

تارانتینو در انتهای ماه ژوئن به پادکست «مارک مارون» گفته بود که فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» با تمامی صحنه‌های حذف‌شده‌اش حدود ۳ ساعت و ۲۰ دقیقه است. «برد پیت» یکی از اولین بازیگران فیلم بود که فاش کرد نسخه بسیار طولانی‌تری از این فیلم موجود است و مانند «هشت نفرت‌انگیز» (The Hateful Eight) قرار است در مقطعی از نت‌فلیکس پخش شود. «مارگو رابی» نیز چندی پیش ادعا کرد که یک کات ۲۰ ساعته از این فیلم وجود دارد، هرچند شاید منظورش این بوده که کات اولیه فیلم به ۲۰ ساعت می‌رسیده است.

تارانتینو در مصاحبه با مارون در مورد این ابهامات می‌گوید:‌ «فکر می‌کنم اگر قرار باشد همه‌اش را در کنار هم بچینم، به شکلی که از همه صحنه‌هایی دلخواهم استفاده کنم و نگران زمان نباشم، شاید حدود ۳ ساعت و ۲۰ دقیقه می‌شد.» این فیلمساز جزئیات بیشتری فاش نمی‌کند اما از اهمیت نگه‌داشتن مخاطبین امروز می‌گوید: «مسئله این است، به‌ویژه وقتی که یک فیلم طولانی می‌سازید و [میان شخصیت‌ها و خطوط زمانی جابجا می‌شوید]، در سراسرش ریتم را حفظ می‌کنید.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید