news-background
news-background

تارانتینو از احتمال تولید Kill Bill Vol. 3 با «اوما تورمن» و «مایا هاک» در نقش دختر «عروس» می‌گوید

 

«کوئنتین تارانتینو» می‌گوید دیدن «اوما تورمن» و «مایا هاک» در نقش دخترش «هیجان‌انگیز» خواهد بود.

 

«کوئنتین تارانتینو» تنها یک فیلم بلند تا بازنشستگی فاصله دارد. این کارگردان در سال ۲۰۱۹ در مصاحبه‌هایی در مورد احتمال تولید «بیل را بکش ۳» (Kill Bill Vol. 3) بحث کرده بود، اما با توجه به اینکه تمایل دارد آخرین فیلمش مانند «یک مؤخره» باشد، تولید چنین فیلمی محتمل نیست. تارانتینو این هفته در مصاحبه با پادکست «جو روگن» ضمن معرفی رمان «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood)‌ که پرفروش‌ترین کتاب آمازون شده، می‌گوید اگر بخواهد «بیل را بکش ۳» را بسازد چه بازیگرانی انتخاب خواهد کرد.

تارانتینو می‌گوید: «فکر می‌کنم دیدار دوباره‌ای باشد از شخصیت‌ها در بیست سال بعد و تصور «عروس» و دخترش «بیبی»، که ۲۰ سال در آرامش زندگی کرده‌اند و سپس این آرامش برهم زده می‌شود. «عروس» و «بیبی» حالا در حال فرارند و فقط تصور انتخاب اوما [تورمن] و دخترش مایا [هاک] در چنین فیلمی فوق‌العاده هیجان‌انگیز خواهد بود.»

تارانتینو از مدت‌ها قبل گفته بود که دختر شخصیت «ویویکا ای. فاکس» در نقش «ورنیتا گرین» می‌تواند در قسمت سوم «بیل را بکش» انتقام مادرش را از «عروس» بگیرد. فاکس در آن زمان پیشنهاد کرد که بهتر است «زندیا» نقش دختر را در سنین بزرگسالی بازی کند. اما این دختر ورنیتا نیست که به دنبال انتقام است.

تارانتینو در این مصاحبه می‌گوید: ««ال درایور» هنوز زنده است، «سوفی فتال» دستش قطع شده، اما هنوز زنده است. آن‌ها هنوز پول «بیل» را در اختیار دارند. در واقع، «گوگو» یک خواهر دوقلو به نام «شیاکی» دارد که می‌تواند پدیدار شود.»

«مایا هاک» در واقعیت هم دختر تورمن است و به همین علت انتخاب او برای نقش «دختر» عروس اقدامی طبیعی. تارانتینو یکی از نقش‌های مکمل کوچک فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» را به هاک داده است.

هاک در سال ۲۰۱۹ به «اینترتینمنت تونایت» گفته بود: «من با کوئنتین و آن فیلم‌ها بزرگ شدم. ارزش زیادی برای من دارند و داستان خانواده من و رشد من است، بنابراین اضافه شدن قطعه کوچکی برای این پازل توسط من شگفت‌انگیز خواهد بود. ادامه دادن راه [مادرم] بی‌نظیر بود، تا برای یک لحظه هم که شده، بعضی از تجارب او را تجربه کنم و این شگفت‌انگیز است.»

هاک اضافه می‌کند:‌ «[تارانتینو] واقعاً در مورد ساختن بهترین فیلم ممکن مشتاق و حامی است. وقتی پیشنهاد یا نکته به شما ارائه می‌دهد... به‌شدت هیجان‌زده و برانگیخته است چون واقعاً می‌خواهد فیلمش بهترین باشد و می‌داند بهترین چیست.»

تارانتینو ژوئیه سال گذشته احتمال تولید «بیل را بکش ۳» را تقویت کرد وقتی که گفت هنوز با تورمن در مورد این پروژه حرف می‌زند. او افزوده بود: «اگر قرار باشد پروژه‌ای از دل دیگر فیلم‌هایم بیرون آید، «بیل را بکش ۳» خواهد بود.»

«مایا هاک» ۲۲ ساله فرزند «ایتان هاک» و «اوما تورمن» است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۱ تیر ۱۴۰۰ ۰۱:۵۴

خیلی ممنون بابت اخبار سینمایی بروز تون... نمیدونم فقط واسه من اینطوری هستش یا نه اما هر پست خبری که در مورد تارانتینو هستش رو نمیتونم در گوشی ام سیو کنم، اگه یه همچین مشکلی وجود داره و از طرف بقیه کاربرها هم گزارش شده لطفاً رسیدگی کنید.

نمایش اسپویل