news-background
news-background

تارانتینو برای یکی از نقش‌های فیلم Once Upon a Time in Hollywood با «جنیفر لارنس» ملاقات کرده بود؛ پیشنهاد لارنس برای نقشی که در نهایت به «ال پاچینو» رسید

 

مدت‌ها پیش از آنکه فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood) حتی عنوانی تجاری پیدا کند و توسط سونی پیکچرز خریداری شود، گزارش شد که «کوئنتین تارانتینو» تمایل دارد «برد پیت» را در مقابل «جنیفر لارنس» قرار دهد. پیت در نهایت نقش «کلیف بوث» را بازی کرد اما لارنس هیچ‌گاه به پروژه اضافه نشد. وقتی «مارگو رابی» برای بازی در نقش «شارون تیت» انتخاب شد، بسیار تصور کردند که تارانتینو این نقش را برای لارنس می‌خواسته. اما چنین نبود، چرا که فیلمساز به تازگی در مصاحبه با «مارک مارون» تأیید می‌کند که با لارنس ملاقات کرده چون تمایل داشته لارنس نقش یکی از اعضای فرقه «چارلز منسون» را بازی کند. این نقش در نهایت به «داکوتا فنینگ» رسید.

تارانتینو می‌گوید: «آن اوایل، در مرحله پیش-تولید «روزی روزگاری در هالیوود»، با این ایده کلنجار می‌رفتم که – و [در ضمن باید بگویم] از بازی داکوتا فنینگ بسیار راضیم، یکی از بهترین بازی‌های فیلم است. او در نقش «اسکویکی فرام» شگفت‌آور است. به این شخصیت تبدیل شده. اما آن اوایل، ایده بازی جنیفر لارنس در نقش اسکویکی را بررسی کردم. به خانه من آمد و فیلمنامه را خواند چون اجازه نمی‌دادم فیلمنامه درز کند. بنابراین، به خانه من آمد و وقتی فیلمنامه را به او دادم گفتم: «به اتاق نشیمن یا اطراف استخر خانه برو و آن را بخوان.»»

تارانتینو ادامه می‌دهد: «فیلمنامه را خواند و پس از آن، کمی در موردش حرف زدیم. به بازی در آن نقش علاقه داشت، اما موضوعی بود که جواب نداد. اما او انسان بسیار خوش‌برخوردی است و من برای او به عنوان یک بازیگر احترام قائلم.»

تارانتینو در بخشی از این مصاحبه فاش می‌کند که لارنس پیش از پایان ملاقات به کارگردان توصیه‌ای در مورد انتخاب بازیگر کرده است. فیلمساز می‌گوید:‌ «اما گفت: «می‌توانم برای انتخاب بازیگر پیشنهادی داشته باشم؟» گفتم: «بله، حتماً.» [گفت:] «آن ایجنتی که در ابتدای فیلم با ریک حرف می‌زند را که یادتان هست؟ چرا مارک مارون را برای آن نقش انتخاب نمی‌کنید؟ فکر می‌کنم خیلی خیلی خوب بازی کند.» [جواب دادم:] «فکر می‌کنم شخصیت «ماروین شوارتس» به شکل قابل توجهی سالخورده‌تر از مارک مارون است، اما متوجه منظورت هستم، بله. اگر آن را مردی سالخورده‌تر نمی‌دانستم، حتماً می‌توانست این نقش را بازی کند.» لارنس تور را پیشنهاد داد، رفیق!»

نقش شوارتس در نهایت به «ال پاچینو» رسید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید