news-background
news-background

تارانتینو می‌گوید فیلم Kill Bill را در پنج سالگی به فرزندش نشان می‌دهد

 

تارانتینو معتقد است که فرزندش در پنج سالگی آماده دیدن فیلم «بیل را بکش» خواهد بود.

 

هیچ‌یک از دو فیلم «بیل را بکش» (Kill Bill) «کوئنتین تارانتینو» با آن صحنه‌های خونینش برای مخاطبین خردسال مناسب نیستند، اما کارگردان این فیلم‌ها در مصاحبه جدیدی با «ددلاین» فاش کرده است که پسرش لیو که فوریه ۲۰۲۰ متولد شده، تا چند سال آینده مهیای دیدن این فیلم‌ها خواهد بود.

تارانتینو در پاسخ به این پرسش که در چه سنی فیلم‌هایش را به فرزندش نشان می‌دهد می‌گوید: «اگر نظر من را بخواهید، من در سنین جوانی آثار زیادی را وقتی بیرون آمدند دیده‌ام، بنابراین، تصور می‌کنم که [در سنین جوانی]. او احتمالاً به عنوان یک پسر خردسال مجذوب «بیل را بکش» خواهد شد، در سن پنج، شش یا هفت سالگی.»

تارانتینو که به تازگی رمان «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood) را منتشر کرده ادامه می‌دهد: «در دوران «هالیوود جدید»، فیلم‌هایی را در سن ۶ یا ۷ سالگی دیدم. «شلیک به هدف» (Point Blank) را وقتی در سال ۱۹۶۸ بیرون آمد دیدم، وقتی که بین ۶ تا ۷ سال داشتم. همه فیلم‌های متعالی «هالیوود جدید»، فیلم‌هایی بودند که من با آن‌ها بزرگ شدم، و این فیلم‌ها نقشی کلیدی در کتاب بعدی‌ام دارند. در مورد بعضی از این فیلم‌ها از نقطه نظر فعلی خودم می‌نویسم، اما همیشه از نقطه نظرم وقتی اولین بار آن‌ها را دیدم نیز می‌نویسم.»

تارانتینو ممکن است «بیل را بکش ۳» را به عنوان دهمین و آخرین فیلم بلندش بسازد. او پیش‌تر گفته بود که برای چنین فیلمی مایل است «مایا هاک» دختر واقعی «اوما تورمن» را انتخاب کند. تارانتینو ماه گذشته در مصاحبه با پادکست «جو روگن» گفت: «فکر می‌کنم دیدار دوباره‌ای باشد از شخصیت‌ها در بیست سال بعد و تصور «عروس» و دخترش «بیبی»، که ۲۰ سال در آرامش زندگی کرده‌اند و سپس این آرامش برهم زده می‌شود. «عروس» و «بیبی» حالا در حال فرارند و فقط تصور انتخاب اوما [تورمن] و دخترش مایا [هاک] در چنین فیلمی فوق‌العاده هیجان‌انگیز خواهد بود.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳ مرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۵۲

آفرین، پس مشخصه متوجه شده که فیلمش به درد همین سن و سال هم میخوره

نمایش اسپویل