news-background
news-background

«کوئنتین تارانتینو» در کارگردانی صحنه‌ نمادین بازی «برد پیت» در Once Upon a Time in Hollywood برای اولین بار ناکام می‌ماند

فیلمسازان بهتر است به «برد پیت» توصیه نکنند که چگونه پیراهنش را درآورد.

یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» (دانلود فیلم Once Upon a Time in Hollywood با لینک مستقیم) صحنه‌ای است که شخصیت «کلیف بوث» با بازی «برد پیت» روی پشت بام خانه‌ی «ریک دالتون» می‌رود تا آنتنی را تنظیم کند. هوا در یک بعد از ظهر تابستانی لس‌آنجلس گرم به نظر می‌رسد، بنابراین کلیف پیراهن خود را از تن می‌کند. اندام پیت و تابش خورشید بر عضلات شکم او بعضی از سینماروها را مضمحل ساخت برخی دیگر نیز تنها غرق در چهره‌ی فرازمینی پیت شدند. تارانتینو به تازگی در پادکست «امی شومر» حاضر شده و لحظه‌ای را به یاد آورده که سعی داشته به پیت بگوید چگونه پیراهنش را درآورد اما ناکام مانده.

تارانتینو می‌گوید: «جالب بود برای اینکه برد از انجام چنین کارهایی در حضور دیگران خجالت می‌کشد. در عین حال، دقیقاً کارش را بلد است. به او گفتم: «شاید بهتر باشد اول دکمه‌های پیراهن هاوایی را باز کنی و از تن بیرون آوری و بعد تی‌-شرت چمپیون را درآوری.» گفت: «شوخی می‌کنی؟ از من می‌خواهی تمام آن دکمه‌های مزخرف را باز کنم؟ همه را با هم درمی‌آورم. برویم!»»

تارانتینو ادامه می‌دهد: «[با خود گفتم:] خیلی خوب، باشد، این آدم کارش را بلد است. خفه شو و اجازه بده کارش را انجام دهد! حتی وقتی می‌بینی که دستکش‌های چرم به دست می‌کند و خیلی راحت و عادی سیم‌ را به دهان می‌گیرد، دقیقاً می‌داند که چه می‌کند.»

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

پیت برای بازی در این نقش جوایز بسیاری از جمله گلدن گلوب، اسکار، و صنف بازیگران را در فصل اهدای جوایز ۲۰۱۹-۲۰۲۰ دریافت کرد. او پیش‌تر برای «۱۲ سال بردگی» (12 Years a Slave) به عنوان تهیه‌کننده برنده‌ی اسکار شده بود اما اولین بار بود که اسکار بهترین بازیگری را برای «روزی روزگاری در هالیوود» به خانه می‌برد.

تارانتینو تاکنون پروژه‌ی سینمایی بعدی خود را معرفی نکرده اما هر چه که باشد به گفته‌ی خودش آخرین فیلم بلند او در مقام کارگردان خواهد بود. او قرار بود فیلمی برای چندگانه‌ی «پیشتازان فضا» (Star Trek) با رده‌ی سنی بزرگسال بسازد اما در نهایت ترجیح داد که این فیلم فضایی را کارگردانی نکند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۳ فروردین ۱۳۹۹ ۱۶:۴۱

وای یعنی برد پیت عالیه?❤️

نمایش اسپویل