news-background
news-background

تئوری عجیب هواداران سریال Ted Lasso: شخصیت «روی کنت» با جلوه‌های ویژه خلق شده

ظواهر «برت گلدستین» در سریال سیت‌کام «تد لسو» موجب پدید آمدن تئوری عجیبی شده است.

 

هواداران سریال سیت‌کام «تد لسو» (Ted Lasso) اپل تی‌وی+ در شبکه‌های اجتماعی تئوری عجیبی در مورد یکی از شخصیت‌های سریال به اشتراک گذاشته‌اند. بسیاری از بینندگان سریال معتقدند که شخصیت «روی کنت» با بازی «برت گلدستین» در واقع با جلوه‌های ویژه کامپیوتری خلق شده است.

این تئوری اگرچه غیرمعقول به نظر می‌رسد اما در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته و برخی مخاطبین یقین پیدا کرده‌اند که ظاهر مصنوعی گلدستین حاصل جلوه‌های ویژه کامپیوتری است.

در فصل اول «تد لسو»، شخصیت «روی کنت» یکی از بازیگران باتجربه باشگاه فوتبال ریچموند است. در فصل دوم که این روزها از اپل تی‌وی+ در حال پخش است، پس از دوران حرفه‌ای به دنبال زندگی شخصی خود رفته است.

بینندگان سریال از زمان پخش فصل اول در مورد ظاهر مصنوعی شخصیت گمانه‌زنی می‌کنند. اما با پخش فصل دوم این تئوری‌ها قوت بیشتری گرفته است. یکی از کاربران (به‌واسطه «ایندیپندنت») می‌نویسد: «از روز اول می‌گفتم و همه دوستانم را به این نتیجه رساندم. روی کنت جلوه‌های ویژه است. او یک شخصیت از بازی فیفا است.»

کاربر دیگری می‌گوید: «روی کنت کاملاً مثل یک شخصیت کامپیوتری است – به گمانم علتش ریش اوست.» دیگری اضافه می‌کند: «خدایا مثل یک بازی PS4 است. حق دارند، واقعی نیست.» و یک کاربر دیگر: «برت گلدستین باید فقط برای اینکه مردم را فریب داده کامپیوتری است جایزه امی بگیرد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۱ شهریور ۱۴۰۰ ۱۶:۲۰

??? دمشون گرم، اره يه جوریه

نمایش اسپویل