news-background
news-background

تأخیر دوباره در اکران No Time To Die تا بهار ۲۰۲۱؛ F9 به تابستان ۲۰۲۱ موکول شد

استودیوی ام‌جی‌ام جمعه ۲ اکتبر اعلام کرد که فیلم «وقتی برای مردن نیست» (دانلود فیلم No Time to Die با لینک مستقیم) را از ۲۰ نوامبر امسال به ۲ آوریل سال ۲۰۲۱ (۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۰) موکول خواهد کرد. در این تاریخ قرار بود قسمت نهم «سریع و خشن» (دانلود فیلم F9 با لینک مستقیم) اکران شود، اما استودیوی یونیورسال هم ساعاتی پیش تأیید کرد که تاریخ اکران این فیلم اکشن را به ۲۸ می ۲۰۲۱ (۷ خرداد ماه ۱۴۰۰) تغییر داده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

ام‌جی‌ام، یونیورسال و تهیه‌کنندگان قسمت بیست‌وپنجم «جیمز باند» می‌گویند برای اینکه امکان دیده شدن فیلم برای مخاطبین جهانی فراهم شود اکران آن را به آوریل موکول کرده‌اند: «ما درک می‌کنیم که این تأخیر هواداران را سرخورده می‌کند اما حالا به دنبال اکران فیلم در سال آینده خواهیم بود.» ام‌جی‌ام اولین استودیویی بود که تأثیر پاندمی بر گیشه را پیش‌بینی کرد و «وقتی برای مردن» نیست را از بهار گذشته به نوامبر موکول کرد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

استودیو انتظار دارد «وقتی برای مردن نیست» دست کم ۱ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروش کند، چرا که «دنیل کرگ» در این فیلم برای آخرین بار نقش «مأمور ۰۰۷» را بازی می‌کند.

این تصمیم در حالی اتخاذ شده که پاندمی نه تنها بازار نیویورک و لس‌آنجلس، بلکه بریتانیا را نیز در هفته‌های اخیر بیشتر تحت تأثیر قرار داده. فیلم‌های باند معمولاً ابتدا در بریتانیا اکران می‌شوند. «اسپکتر» (Spectre) آخرین فیلم باند در آمریکا ۲۰۰ میلیون دلار فروخته است.

هرچند اصرار ام‌جی‌ام برای اکران «وقتی برای مردن نیست»‌ در سالن‌های سینما ستودنی است و سینماداران را دلگرم می‌کند، اما این اتفاق خوبی برای صنعت سینما به شمار نمی‌رود. سالن‌های سینما همچون «تنت» (Tenet) «کریستفر نولان»، بر روی این فیلم هم حساب ویژه‌ای باز کرده بودند. در حال حاضر انیمیشن «روح»‌ (Soul) پیکسار و دیزنی در تقویم اکران نوامبر باقی مانده و «کرودها: عصر جدید» (Croods: A New Age) یونیورسال ۲۵  نوامبر روی پرده خواهد رفت.

با این تغییرات باید دید برادران وارنر فیلم «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (Wonder Woman 1984) و «تل‌ماسه» (Dune) را برای فصل کریسمس نگه می‌دارد یا نه. در غیر این صورت، پرونده‌ی سینما در سال ۲۰۲۰ عملاً بسته خواهد شد. چالش دیگر برای «وقتی برای مردن نیست» بازاریابی فیلم است. شرکای تجاری ام‌جی‌ام از جمله آدیداس، سواچ، اومگا و هاینکن همگی پروموشن‌های‌شان را از سر گرفته‌اند. انتظار می‌رود استودیو با این کمپانی‌ها وارد مذاکره شود و همکاری خود را به طریقی ادامه دهد.

«سریع و خشن ۹» به آخر هفته‌ای موکول شده که دیزنی می‌خواهد فیلم لایو-اکشن «کروئلا» (Cruella) با بازی «اما استون» را اکران کند و پارامونت «بی‌نهایت» (Infinite) با بازی «مارک والبرگ» را روی پرده می‌برد. این فیلم قرار بود ۲۲ می گذشته اکران شود اما ویروس کرونا سبب شد که انتشار فیلم با یک سال تأخیر مواجه شود. در آوریل سال ۲۰۲۱ قرار بود «سریع و خشن ۱۰» به نمایش درآید.

«جاستین لین» برای کارگردانی قسمت نهم بازگشته است. «ویلن دیزل»، «میشل رودریگز»، «تایریز گیبسون»، «کریس برجز»، «جوردانا بروستر»، «ناتالی امانوئل»، «سانگ کنگ»، «هلن میرن»، «شارلیز ترون» و «کاردی بی» از جمله بازیگران این قسمت خواهند بود. چندگانه‌ی «سریع و خشن» با احتساب «هابز و شا» (Hobbs & Shaw) نزدیک به ۵.۹ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ مهر ۱۳۹۹ ۱۶:۱۶

No Time To Die همین الان ام بیشترش اسپویل شده... آخر هم این تأخیر افتادن ها کار دست شون میده . یا کاملا لو می‌ره داستان... یا که کل فیلم غیره قانونی به یه طریقی میاد بیرون.

نمایش اسپویل