news-background
news-background

تأخیر دوباره در اکران سه فیلم برادران وارنر از جمله Dune

استودیوی برادران وارنر اعلام کرد که تاریخ اکران سه فیلمش را تغییر داده است. همه این فیلم‌ها همچنان قرار است همزمان با اکران در سالن‌های سینما به مدت ۳۱ روز از اچ‌بی‌او مکس پخش شوند.

با توجه به اکران «وقتی برای مردن نیست» (No Time to Die) ام‌جی‌ام در تاریخ ۸ اکتبر، وارنرها اعلام کردند که فیلم «تل‌ماسه» (Dune 2021) را با سه هفته تأخیر و در تاریخ ۲۲ اکتبر روی پرده می‌برند. این فیلم پرستاره علمی-تخیلی به کارگردانی «دنی ویلنوو» در سینماهای آیمکس نیز اکران خواهد شد. «تل‌ماسه» اولین بار در جشنواره ونیز و سپس تورنتو به نمایش درمی‌آید.

وارنرها فیلم «خیل قدیسان نیوآرک» (The Many Saints of Newark) که پیش‌درآمدی برای سریال «سوپرانوها» (Sporanos) است را به تاریخ اکران قبلی «تل‌ماسه» یعنی ۱ اکتبر منتقل کرده‌اند. این فیلم پیش‌تر قرار بود ۲۴ سپتامبر روی پرده برود و در حال حاضر تنها فیلم بزرگسالانه‌ای است که در آخر هفته ۱-۳ اکتبر روی پرده می‌رود. در این آخر هفته انیمیشن‌های «خانواده آدامز ۲» (The Addams Family) ام‌جی‌ام و «هتل ترنسیلوانیا ۴» (Hotel Transylvania 4: Transformania) سونی رقابت سختی خواهند داشت و هر دو مخاطبین خانوادگی را هدف می‌گیرند.

فیلم «مرد گریان» (Cry Mancho) «کلینت ایستوود» با بازی این فیلمساز افسانه‌ای، ادواردو مینت» و «دوایت یواکام» نیز از ۲۲ اکتبر به ۱۷ سپتامبر خواهد رفت. در این تاریخ جدید، «مرد گریان» باید با «کلیفورد سگ بزرگ قرمز» (Clifford the Big Red Dog) پارامونت و «کاپ‌شاپ» (Copshop) «جرارد باتلر» و «فرانک گریلو» رقابت کند.

«خیل قدیسان نیوآرک» و «مرد گریان» در حال حاضر قرار نیست در جشنواره‌های فیلم پاییز اکران شوند، اما نمایش آن‌ها در این فستیوال‌ها دور از انتظار نخواهد بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید