news-background
news-background

«بی‌مصرف‌ها ۴» در سال ۲۰۱۹ فیلمبرداری می‌شود

علیرغم ادعای «سیلوستر استالونه» در مورد پایان کار او در چندگانه «بی‌مصرف‌ها»، به نظر می‌رسد که یک قسمت دیگر از این فیلم در راه است. بنابر برخی گزارشات این فیلم در آپریل ۲۰۱۹ فیلمبرداری می‌شود و این یعنی «بی‌مصرف‌ها ۴» در اواخر آن سال یا اوایل سال ۲۰۲۰ آماده اکران خواهد بود.

به گزارش «اومگا آندرگراند»، علت تأخیر فیلمبرداری «بی‌مصرف‌ها ۴» برنامه فشرده ستارگان آن از جمله «جیسون استاتهام» که مشغول فیلمبرداری «هابز و شا»، اسپین‌آف «سریع و خشمگین» است و «سیلوستر استالونه» که «رمبو ۵» را باید فیلمبرداری کند و علیرغم ادعایش به این چندگانه باز خواهد گشت، بوده است.

اطلاعات زیادی از قصه فیلم «بی‌مصرف‌ها ۴» در دست نیست، اما می‌دانیم که استالونه برخلاف قسمت سوم چندگانه که از طرف منتقدین با استقبال مواجه نشد، آن را با درجه سنی بزرگسال می‌سازد. «هالک هوگان» نیز از جمله کسانی است که احتمال حضورش در قسمت چهارم در یک نقش منفی وجود دارد.

علاوه بر ادامه نسخه سینمایی این چندگانه، خبر رسیده بود که فاکس به دنبال اقتباس تلویزیونی از این اثر با همکاری «آنتونیو باندراس» است؛ با این حال، از سال ۲۰۱۵ به این سو اطلاعات تازه‌ای در مورد پیشرفت سریال منتشر نشده است.

 

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید