news-background
news-background

«بیل هیدر»: فیلمنامه فصل سوم و چهارم Barry نوشته شده

حدود یک سال و نیم از پخش آخرین اپیزود سریال کمدی تلخ «بری» (Barry) شبکه‌ی HBO می‌گذرد، اما به نظر می‌رسد که نویسندگان مدتی است که نگارش فیلمنامه‌ی اپیزودهای بعدی را به اتمام رسانده‌اند و منتظر آغاز فیلمبرداری‌اند. «بیل هیدر» ستاره و نویسنده‌ی سریال به تازگی در مصاحبه با «سث مایرز» می‌گوید اگرچه تولید فصل سوم «بری» با وقفه مواجه شده اما نویسندگان مشغول نگارش فیلمنامه بوده‌اند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

هیدر می‌گوید: «درست وقتی که در ماه مارس قرنطینه شدیم تنها یک هفته تا فیلمبرداری فاصله داشتیم. آخرین باری که من در یک اتاق با افراد بسیار زیاد حاضر بودم جلسه‌ی فیلمنامه‌خوانی اپیزود اول و دوم فصل سوم بود. و بعد همه‌چیز تعطیل شد. فصل سوم به صورت کامل نوشته شده و آماده‌ی فیلمبرداری است و در حین این مدت راستش ما رفتیم و فصل چهارم را هم نوشتیم. بنابراین هر دو فصل آماده‌ی فیلمبرداری است. فقط منتظریم تا ببینیم چه زمانی می‌توانیم تولید را آغاز کنیم.»

«بری» یکی از بهترین سریال‌های کمدی HBO در سال‌های اخیر است و داستانی در مورد یک قاتل حرفه ای روایت می‌کند که بر حسب اتفاق گذرش به یک کلاس بازیگری در لس‌آنجلس می‌افتد و سبب می‌شود که انتخاب‌های زندگی‌اش را زیر سؤال ببرد. فصل اول «بری» از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۶ درصد و فصل دوم آن امتیاز ۱۰۰ درصد دریافت کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید