news-background
news-background

حمایت «بیل بر» از «جینا کارانو» بازیگر اخراجی سریال Mandalorian: «روزگار غریبی‌ست»

«بیل بر» می‌گوید از افرادی که کمین کرده‌اند تا یک نفر را تحریم کنند بیزار است.

«بیل بر» اولین بازیگر «مندلوری» (The Mandalorian) دیزنی+ است که به اخراج «جینا کارانو» از سریال به دلیل انتشار پست‌های جنجالی در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشانده داده است. او در اپیزود اخیر پادکست «بیل برت» از همبازی سابق خود حمایت کرده و او را «کاملاً خوش‌قلب» خوانده است. بر که در سریال نقش «میفلد» را بازی می‌کند در این مصاحبه از فرهنگ تحریم افراد انتقاد می‌کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

برد در مورد کارانو می‌گوید: «روزگار غریبی‌ست... حتماً کار واقعاً وحشتناکی کرده یا حرف به‌شدت نژادپرستانه‌ای زده وگرنه... نمی‌دانم.» او در مورد روحیات همبازی‌اش اضافه می‌کند: «او یک فرد کاملاً خوش‌قلب بود. یک انسان فوق‌العاده خوش‌برخورد. به هر حال بگذریم چون شاید یک نفر پیدا شود و این مصاحبه را به گونه‌ای نشان دهد که گویی حرف دیگری زده‌ام و بعد سعی کنند اکشن فیگور من با کله‌ی طاسم را دور بیندازند... این روزها چنین کارهایی می‌کنند. زمانه‌ی عجیبی است. مردم منتظر و در کمین نشسته‌اند.»

«یبل بر» به توقف تولید اکشن فیگورهای شخصیت «کارا دیون» که کارانو نقش آن را بازی کرده ارجاع می‌دهد. لوکاس‌فیلم اوایل فوریه استوری‌های اینستاگرام کارانو را محکوم و اعلام کرد تمایلی به ادامه‌ی همکاری با این بازیگر ندارد. کارانو جمهوری‌خواه بودن در آمریکا را به یهودی بودن در آلمان نازی تشبیه کرد. اما پیش از آن نیز نتیجه‌ی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، پوشیدن ماسک در پاندمی و هویت افراد تراجنسیتی را زیر سؤال برده بود.

کارانو پس از اخراج در مصاحبه با «دیلی وایر» ادعا کرد که تنها بازیگری نیست که با زورگویی‌های استودیوی دیزنی مواجه شده. او می‌گوید با همکاری این نشریه‌ی محافظه‌کار فیلم جدیدی تولید و بازی خواهد کرد: «می‌خواهم پیام امید مستقیمی ارسال کنم به همه‌ی افرادی که با ترس از تحریم شدن توسط جماعت تمامیت‌خواه زندگی می‌کنند. شروع کرده‌ام به استفاده از جایگاهم که حالا آزادتر از همیشه شده و امیدوارم که الهام‌بخش سایرین باشد که همین کار را انجام دهند. آن‌ها نمی‌توانند ما را تحریم کنند اگر به آن‌ها اجازه ندهیم.»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ۲۰:۰۴

احسنت ????

نمایش اسپویل