news-background
news-background

بودجه The Witcher برابر با سریال‌های مارول در دیزنی+ است؛ تصاویر جدید از «یسکی‌یر» در فصل دوم

تمامی پروژه‌های بزرگ هالیوود برای ادامه یا شروع فیلمبرداری باید هزینه‌ی بسیاری بیشتری را برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌کردند و شبکه‌هایی چون نت‌فلیکس نیز سریال‌های تمدید‌شده‌ی خودشان را به علت بالاتر رفتن هزینه‌ها کنسل کرده‌اند. از سوی دیگر، جنگ میان شبکه‌های استریم ویدیو مانند گذشته ادامه دارد و مقیاس پروژه‌های آنان همچنان در حال عظیم‌تر شدن است. آمازون برای تولید پنج فصل از سریال «ارباب حلقه‌ها» (Lord of the Rings) پنج میلیارد دلار و دیزنی+ برای هر اپیزود «مندلوری» (The Mandalorian) ۱۵ میلیون دلار هزینه خواهند کرد و شایعه‌ی گرانقیمت‌تر شدن بعضی دیگر از پروژه‌های تلویزیونی «دنیای سینمایی مارول» به گوش می‌رسد.

فصل اول «ویچر» (The Witcher) نت‌فلیکس مخاطبینی بسیار بیشتر از حد انتظار جذب کرد و تا هفته‌ها پربیننده‌ترین سریال در سراسر دنیا بود. بودجه‌ی این سریال هرگز به صورت رسمی گزارش نشد، اما شایعه‌ی اختصاص داده شدن ۱۰ میلیون دلار برای هر اپیزود آن شنیده شده بود.

حالا «دنیل ریکتمن» یکی از منابع نزدیک به پروژه ادعا می‌کند که فصل دوم «ویچر» بودجه‌ای برابر با سریال‌های «دنیای سینمایی مارول» در دیزنی+ خواهد داشت. هرچند جزئیات بیشتری در این خصوص فاش نشده اما تخصیص چنین بودجه‌ای برای سریال پرچمدار نت‌فلیکس دور از انتظار نیست.

صفحه‌ی رسمی «ویچر» در توییتر با انتشار بخشی از فیلمنامه‌ی فصل دوم وعده داده است که نبردی خونین میان «گرالت» با بازی «هنری کویل» و «نیولن» (Nivellen) درخواهد گرفت. این هیولای طلسم‌شده اولین مخلوقی است که در کتاب «آخرین آرزو» (The Last Wish) «آندژی ساپکوفسکی» معرفی شده و نبرد نهایی میان او و گرالت در انتهای کتاب روایت شده است.

فصل دوم «ویچر» به نویسندگی «لورن اس. هیسریش» در بریتانیا در حال فیلمبرداری است و نت‌فلیکس اخیراً تصاویر جدیدی از شخصیت «یسکی‌یر» نزدیک‌ترین دوست «گرگ سفید» منتشر کرده. این شخصیت نسبت به فصل اول تغییر زیادی نداشته اما به نظر می‌رسد که سازندگان وقت بیشتری را صرف اصلاح جزئیات ظاهری او کرده‌اند.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید