news-background
news-background

به حراج رفتن وسایل سه گانه بتمن کریستوفر نولان

شاید برای شما سوال باشد که او این وسایل فوق العاده را از کجا آورده است ؟ سوپرمن شاید قابلیت پرواز داشته باشه و فلش با بیشتر از آن سرعتی که فکرش رو میکنیم بتونه دور دنیا بدوه ، اما برای کسانی این قابلیت ها در مقایسه با وسایل و لباس بتمن کمتر به چشم می آید. از بت موبایل گرفته تا بت شنل ، غاری که بتمن در آن است پر از وسایل فوق العاده میباشد. بروس وین در دوره خودش با این وسایل دیوانه وار به مبارزه با جرم و جنایت رفته و هم اکنون کسانی که قابلیت خرید این وسایل را دارند میتوانند برای صاحب شدن آن ها اقدام کنند.

به تازگی گزارشی منتشر شده است که تمام وسایل بتمن در پراپ استور به حراج خواهد گذاشته شد. لازم به ذکر که نسخه اورجینال این وسایل که در فیلم به کار رفته است به حراج خواهد گذاشته شد و  مربوط به سه گانه کریستوفر نولان با بازی کریستین بیل میباشد. این آخرین سطح از هیجان است که فروشگاه پراپ میتواند از تولید کریستوفر نولان به نفع خود استفاده کند و برای بعضی از افراد آرزوست که گاراژ خود را با وسایل نقیله بتمن پر کنند. به عنوان مثال موتور بتمن در این حراج فروشش از قیمت 60 هزار دلار آغاز خواهد شد.

موتور بتمن تبدیل به یکی از برترین وسایل استفاده شده در سه گانه کریستوفر نولان شده است. برای طرفداران بتمن این موتور هیچ وقت قدیمی نمی شود اگر کسی خودش را طرفدار واقعی بتمن میداند و توانایی خرید این وسایل را دارد واقعا باید خودش را برای پیشنهادات این حراج آماده کند. (تماشای آنلاین فیلم‌‎های خارجی)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید