news-background
news-background

به این زودی ها منتظر Suicide Squad 2 نباشید

اسفند گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت وارنر درحال تدارک جوخه انتحار (Suicide Squad) بعدی با حضور ویل اسمیت و دیوید آیر به عنوان کارگردان است آن هم چند ماه قبل از اکران فیلم و اینکه فیلمبرداری فیلم دوم در اوایل سال 2017 از سرگرفته می‌شود. درحالیکه فیلم با بودجۀ 175 میلیون دلاری‌اش به فروش داخلی 325 میلیونی و فروش جهانی 745 میلیونی دست یافته، منتقدان به آن روی خوشی نشان ندادند و آنرا به باد انتقاد گرفتند. «جای کورتنی» که نقش کاپیتان بومرنگ را در این فیلم بازی کرده در پاسخ به این پرسش که آیا فیلم جدیدی در کار هست یا خیر می گوید:

«ببینید آنها سعی می کنند اطلاعات فیلم فاش نشود. راستش من بکلی بی خبرم، ولی دعا می‌کنم که جواب این سوال مثبت باشد. شخصاً احساس می‌کنم کارم با این کاراکتر هنوز تمام نشده. من از بازی کردنش خیلی لذت بردم و فکر نمی‌کنم دیگران هم دوست داشته باشند فیلم در اینجا به اتمام برسد. امیدوارم دیر یا زود ساخته شود. در حال حاضر استودیو خیلی گرفتار است، دیوید آیر کارگردان هم در حال کارگردانی یک پروژه دیگر است. ولی مطمئن هستم که برنامه‌هایی دارند فقط آنرا با من در میان نگذاشته اند.»

گذشته از جوخه انتحار شایعاتی در مورد ساخته شدن فیلم فرعی «جوکر» و کاپیتان بومرنگ هم به گوش رسیده بود که هنوز از سوی وارنر رسماً تأیید نشده اند. اما استودیو تولید یک فیلم جداگانه دربارِۀ شخصیت «هارلی کوئین» با بازی مارگو رابی (Margot Robbie) در کنار یک کاراکتر مؤنث دیگر از دنیای DC را تأیید نموده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید