news-background
news-background

«بن افلک» فیلم فانتزی و نوجوانانه Keeper Of The Lost Cities را برای دیزنی کارگردانی می‌کند

«بن افلک» که این روزها پرکارتر از همیشه به نظر می‌رسد، نه تنها در سال ۲۰۲۱ فیلم‌های «آخرین دوئل» (The Last Duel) «ریدلی اسکات» و «آب عمیق» (Deep Water) را روی پرده دارد، بلکه قرار است در فیلم «هیپنوتیک» (Hypnotic) «رابرت رودریگز» جلوی دوربین برود و شاید فیلمی در مورد حواشی پشت صحنه‌ی «محله‌ی چینی‌ها» (Chinatown) بسازد. اما این تمامی پروژه‌های آینده افلک نیستند و او باید فیلم فانتزی و لایو-اکشن «نگهبان شهرهای گمشده» (Keeper of the Lost Cities) را برای دیزنی کارگردانی کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«ددلاین» گزارش داده است که افلک برای کارگردانی این فیلم فانتزی و نوجوانانه که از رمانی به همین نام نوشته‌ی «شنان مسنجر» برگرفته شده با دیزنی همکاری خواهد کرد. «نگهبان شهرهای گمشده» داستانی در مورد یک دختر نوجوان روایت می‌کند که متوجه می‌شود نیروهای تله‌پاتیک او به این علت درونش قرار گرفته که از دنیایی کاملاً متفاوت می‌آید.

این فیلم نه فقط ممکن است آغازگر یک چندگانه‌ی سینمایی برای دیزنی، بلکه شاید پرخرج‌ترین پروژه‌ی افلک در مقام کارگردان هم باشد. افلک پیش‌تر «رفته عزیزم رفته» (Gone Baby Gone)، «شهر» (The Town)، «تا شب زنده بمان» (Live By Night) و «آرگو» (Argo) را به عنوان کارگردان ساخته که همگی فیلم‌های پرستاره‌ای بودند اما تنها مخاطبین بزرگسال را هدف گرفتند. «نگهبان شهرهای گمشده» اولین فیلم خانوادگی افلک خواهد بود و پتانسل فروش بیش از ۵۰۰ میلیون دلاری را در شرایط عادی دارد.

افلک در حال حاضر مشغول بازی در فیلم رودریگز است و باید در فیلم «فلش» (The Flash) برادران وارنر و دی‌سی نقش «بتمن» را تکرار کند. اواسط دسامبر گذشته گزاش شد که او در فیلم بیوگرافیکال «هودینی» (Houdini) به کارگردانی «دن تراکتنبرگ» هم نقش «هری هودینی» شعبده‌باز و بدلکار مجارستانی آمریکایی را بازی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید