news-background
news-background

«بن افلک» فیلمی در مورد حواشی پشت صحنه Chinatown کارگردانی می‌کند

افلک برای اولین بار پس از فیلم «تا شب زنده بمان» پشت دوربین قرار می‌گیرد تا ماجراهای جنجالی تولید «محله‌ی چینی‌ها» را بازگو کند.

 

«بن افلک» برای اولین بار از سال ۲۰۱۶ وقتی فیلم «تا شب زنده بمان» (دانلود فیلم Live By Night با لینک مستقیم) را ساخت و در گیشه شکست خورد، روی صندلی کارگردانی می‌نشیند. جمعه ۷ آگست گزارش شد که افلک فیلمی در مورد حواشی پشت صحنه فیلم «محله‌ی چینی‌ها» (دانلود فیلم Chinatown با لینک مستقیم) به کارگردانی «رومن پولانسکی» برای پارامونت کارگردانی می‌کند. این فیلم از کتاب غیر داستانی «خداحافظی بزرگ: محله‌ی چینی‌ها و آخرین سال‌های هالیوود» (The Big Goodbye: Chinatown and the Last Years of Hollywood) نوشته‌ی «سم واسون» که در سال ۲۰۲۰ منتشر شده اقتباس خواهد شد. افلک فیلمنامه‌ی این پروژه را هم به نگارش درمی‌آورد.

امتیاز اقتباس از کتاب توسط «لورن مایکلز» نویسنده‌ی «اجرای زنده شنبه شب» (دانلود سریال Saturday Night Live با لینک مستقیم) خریداری شده. این کتاب ماجرای پیچیده‌‌ای در مورد فیلم کلاسیک «محله‌ی چینی‌ها» روایت می‌کند که در نهایت به از دست دادن جایزه‌ی اسکار بهترین فیلم انجامید، هرچند اسکار بهترین فیلمنامه‌ی اریجینال را برای «رابرت تاون» به همراه آورد. «خداحافظی بزرگ» نگاهی می‌اندازد به پشت صحنه‌ی تولید این فیلم در هالیوود دهه‌ی ۱۹۷۰ با ستارگانی چون «جک نیکلسون» و «فی داناوی» و فرجامی تلخ پروژه برای استودیو و سازندگان.

این پروژه پس از مرگ «رابرت اوانز» مدیر پیشین پارامونت که در موفقیت فیلم سهیم بود برای استودیو ارزش ویژه‌ای دارد. افلک نیز در این پروژه پس از مدت‌ها از استودیوی برادران وارنر جدا شده است. او با فیلم «آرگو» (Argo) در این استودیو برنده‌ی اسکار بهترین فیلم شد. فیلم‌های «شهر» (دانلود فیلم The Town با لینک مستقیم) و «تا شب زنده بمان» نیز توسط وارنرها پخش شده بودند.

افلک اخیراً با فیلم «راه بازگشت» (دانلود فیلم The Way Back با لینک مستقیم) نقدهای مثبتی گرفت و در نقش یک مربی بسکتبال الکلی برای «گوین اوکانر» جلوی دوربین رفت. او به زودی در فیلم «آب عمیق» (دانلود فیلم Deep Water با لینک مستقیم) در مقابل دوست دختر واقعی خود «آنا دی آرماس» بازی می‌کند و در فیلم‌های «لیگ عدالت زک اسنایدر» (دانلود فیلم Justice League با لینک مستقیم) و «آخرین دوئل» (دانلود فیلم The Last Duel با لینک مستقیم) به کارگردانی «ریدلی اسکات» و بازی «آدام درایور»، «بن افلک» و «جودی کومر» که به اکتبر سال ۲۰۲۱ موکول شده دیده خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید