news-background
news-background

«بن استیلر» در فیلم London با «اسکار آیزک» همکاری می‌کند

«بن استیلر» فیلم «لندن» (London) را برای استودیوی لاینزگیت کارگردانی می‌کند. این فیلم بلند بر اساس یک داستان کوتاه اثر «جو نسبو» نویسنده‌ی ژانر جنایی ساخته خواهد شد. «اریک راث» برنده‌ی اسکار از این داستان اقتباس می‌کند و «اسکار آیزک» ایفاگر نقش اول آن است.

استیلر در سال‌های اخیر سریال «فرار از دنمورا» (دانلود مینی‌سریال Escape at Dannemora با لینک مستقیم) را کارگردانی کرده است. آیزک نیز به زودی در فیلم «تل‌ماسه» (دانلود فیلم Dune با لینک مستقیم) به کارگردانی «دنی ویلنوو» و «شمارنده کارت» (The Cart Counter) ساخته‌ی «پل شریدر» دیده خواهد شد. راث اخیراً در وسترن «قاتلین ماه گل» با «مارتین اسکورسیزی» همکاری کرده و از کتاب غیرداستانی «دیوید گرن» به همین نام اقتباس کرده است. در این فیلم «رابرت دنیرو» و «لئوناردو دی‌کاپریو» بازی می‌کنند و اپل به همراه پارامونت بوجه‌ی آن را تأمین خواهند کرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

راث برای فیلم «فارست گامپ» (دانلود فیلم Forrest Gump با لینک مستقیم) برنده‌ی اسکار و برای «ستاره‌ای متولد شده است» (دانلود فیلم A Star Is Born با لینک مستقیم) نامزد این جایزه شده است.

اطلاعاتی از داستان مرموز فیلم و تاریخ شروع فیلمبرداری پروژه منتشر نشده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید