news-background
news-background

«بندیکت کامبربچ» یکی از مهم‌ترین لحظات Avengers: Endgame را بداهه‌پردازی کرده است

در فیلم «انتقام‌جویان: آخر بازی» (دانلود فیلم Avengers: Endgame با لینک مستقیم) لحظات سرنوشت‌ساز بسیاری گنجانده شده بود و هر صحنه‌ی آن در داستان اهمیت زیادی داشت. اما یکی از کلیدی‌ترین صحنه‌های فیلم به لطف بداهه‌پردازی «بندیکت کامبربچ» پدید آمده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«اسکات دریکسون» کارگردان قسمت اول «دکتر استرنج» (دانلود فیلم Doctor Strange با لینک مستقیم) با بازی کامبربچ، ابتکار این ستاره را فاش کرده است. استرنج که توانایی مسخر کردن زمان و مکان را داشت، به اطلاع اعضای «انتقام‌جویان» رساند که از میان «چهارده میلیون و ششصد و پنج» روش رویارویی با «تانوس» تنها یک روش جواب می‌دهد.

«تونی استارک» با بازی «رابرت داونی جونیور» در طرح داستانی رضایت‌بخش اما غم‌انگیز فیلم باید جان خودش را فدا می‌کرد تا دنیا نجات پیدا کند، و این استرنج بود که این مسئله را به استحضار استارک رساند در حالی که یک انگشتش را بالا آورد. در مورد این حرکت استرنج هواداران گمانه‌زنی‌های بی‌شماری کردند.

دریکسون پس از ارسال چند توییت در مورد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، هفته‌ی گذشته نوشت: «مهم نیست چه پیش خواهد آمد، دنیا تا چند هفته‌ی آینده بسیار متفاوت خواهد شد.» و با انتشار لحظه‌ی یاد شده در فیلم‌ «آخر بازی» گفت:‌ «بندیکت به من گفت این لحظه را بداهه‌پردازی کرده.»

دریکسون برای کارگردانی دنباله‌ی «دکتر استرنج» (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) بازنخواهد گشت و جای خود را به «سم ریمی» خواهد داد، اما همچنان به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان در کنار پروژه می‌ماند. داستان این دنباله به سریال «وانداویژن» (WandaVision) دیزنی+ با بازی «الیزابت اولسن» و «پل بتنی» در نقش‌های «واندا ماکسیموف» و «ویژن»، و نیز «لوکی» (Loki) با بازی «تام هیدلستون» گره خواهد خورد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۹ آبان ۱۳۹۹ ۱۹:۴۶

منظور دکتر استرنج: گانتلت رو بگیر ببرش بالا تنوس نمیتونه پرواز کنه اما... :)) یا شایدم داره میگه فقط یه لحظه فرصت بده من این آبو مهار کنم الان خودم میام براش

نمایش اسپویل