news-background
news-background

اولین تصویر از «بندیکت کامبربچ» در فیلم The Power Of The Dog «جین کمپیون»

فیلم «قدرت سگ» (The Power Of The Dog) ساخته جدید «جین کمپیون» پاییز آینده در جشنواره فیلم نیویورک اکران خواهد شد. دوشنبه این هفته گزارش شد که این فیلم برای اولین بار در جشنواره ونیز روی پرده می‌رود و اولین تصویر رسمی از «بندیکت کامبربچ» نیز رونمایی شد. نت‌فلیکس پخش‌کننده و «جانی گرین‌وود» آهنگساز فیلم است.

در اقتباس سینمایی از رمان «قدرت سگ» نوشته «توماس سوج» علاوه بر کامبربچ، «کریستن دانست»، «جسی پلمانز»، و «کودی اسمیت-مک‌فی» نقش‌آفرینی کرده‌اند. داستان فیلم در مورد برادران ثروتمند اهل مونتانا به نام‌های «فیل» و «جورج بربنک» است که دو روی یک سکه‌اند. فیل مردی بی‌رحم و خوشایند است و جورج فردی بی‌احساس، سخت‌گیر اما نجیب. آن‌ها یکی از بزرگترین مزارع مونتانا را در مالکیت خود دارند. در این ناحیه مردان همچنان مرد مانده‌اند و در مقابل تغییرات دنیای مدرن قرن بیستم مقاومت می‌کنند. وقتی که جورج مخفیانه با زنی بیوه به نام «رز» ازدواج می‌کند، فیل خشمگین و بهت‌زده سعی می‌کند زندگی زن را به وسیله‌ی پسرش «پیتر» به نابودی بکشاند.

دیگر فیلم‌های کمپیون از جمله «سوییتی» (Sweetie) و «پیانو» (The Piano) در جشنواره فیلم نیویورک اکران شده بودند. این دوره از جشنواره ۲۴ سپتامبر با اکران «تراژدی مکبث» (The Tragedy of Macbeth) «جول کوئن» افتتاح خواهد شد و تا ۱۰ اکتبر ادامه دارد.

کامبربچ که به خاطر بازی در سریال «شرلوک» و فیلم «دکتر استرنج» مارول شناخته می‌شود، نقش اصلی مینی‌سریال «پاتریک ملروز» (Patrick Melrose) را برای شبکه شوتایم بازی کرده و به زودی در قسمت دوم «دکتر استرنج» نقش‌آفرینی می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید