news-background
news-background

«بنجامین واکر» بازیگر سریال Lord of the Rings می‌گوید فیلمبرداری فصل اول هنوز به پایان نرسیده

واکر می‌گوید: «در این مقطع شرایط کمی مبهم است... وقتی کارشان با ما تمام شد اجازه می‌دهند برویم.»

 

«بنجامین واکر» که بیشتر برای بازی در فیلم‌های «آبراهام لینکلن: شکارچی خون‌آشام» (Abraham Lincoln: Vampire Hunter) و «در دل دریا» (In the Heart of the Sea)‌ شناخته می‌شد، به زودی در اقتباس تلویزیونی از «ارباب حلقه‌ها» (Lord of the Rings) آمازون دیده خواهد شد. این پروژه مدت‌هاست که در حال فیلمبرداری است.

واکر در مصاحبه جدیدی با «کلایدر» می‌گوید در ابتدا در مورد پیوست به این سریال مردد بوده و تماس تلفنی «جی.دی. پین» نویسنده سریال نظرش را تغییر داده. واکر می‌گوید: «فرایند تست بسیار طولانی بود، و بعد چند ماهی چیزی از آن‌ها نشنیدم. یعنی تمام دنیا در آن مقطع درگیر این بود که چه باید کرد. اما بعد یکی از شورانرها، جی.دی. [پین] با من تماس گرفت و این نقش را به من پیشنهاد کرد و این تعهد بسیار عظیم را. و پشت خط می‌توانستم بشنوم که بلندگویی وجود دارد و نویز شدیدی در پس زمینه هست، و من هنوز اطمینان نداشتم. اما گفتم: «جی.دی. کجا هستی؟» گفت: «در بیمارستان.» گفتم:‌ «حالت خوب است؟» گفت: «نه. همسرم نوزادی به دنیا آورده.»»

اینکه پین در حین تجربه آن لحظه شخصی به فکر انتخاب بازیگر «ارباب حلقه‌ها» بود، واکر را تحت تأثیر قرار داد. او می‌گوید: «او سطح تعهدی را نشان داد که برای هدایت این سریال لازم است. مشارکت نکردن در چنین پروژه‌ای یک اشتباه بزرگ می‌بود.»

واکر برای امضای قرارداد چند-ساله با آمازون باید بر تمامی ترس‌هایش غلبه پیدا می‌کرد. او در مورد بازی در پروژه‌ای طولانی می‌گوید: «بله. عجیب است. اما با وجود تالکین که یکی از هوادارانش در دوران کودکی بودم، و هنوز به عنوان بزرگسال طرفدارش هستم... یکی از آن نقش‌هایی بود که اگر به آن نه می‌گفتید تا آخر عمر پشیمان می‌شدید. سریال بیرون می‌آمد و می‌گفتم: «من می‌توانستم در این سریال باشم؟»»

واکر جزئیاتی از داستان «ارباب حلقه‌ها»‌ فاش نمی‌کند اما می‌گوید در حال حاضر در نیوزلند به سر می‌برد و نمی‌داند که فیلمبرداری فصل اول چه زمانی به پایان خواهد رسید: « واقعاً نمی‌توانم چیز زیادی بگویم، اما موضوع این است. معمولاً وقتی به شما می‌گویند نباید در موردش حرف بزنید آزاردهنده است. اما در این مورد با آن‌ها موافقم. چون توجه زیادی معطوف این پروژه است و به این علت که اتفاقات زیادی در حال وقوع است، مهم است که ما از [درز] آن‌ها جلوگیری کنیم. بنابراین چیزی نمی‌توانم بگویم جز اینکه وقتی سریال را ببینید خوشحال خواهید شد که چیز زیادی نمی‌دانسته‌اید.» او اضافه می کند: «در این مقطع شرایط کمی مبهم است... وقتی کارشان با ما تمام شد اجازه می‌دهند برویم.»

اوایل سال ۲۰۱۸ گزارش شد که تولید دست کم دو فصل اول این سریال ۵۰۰ میلیون دلار برای آمازون هزینه دارد، اما «هالیوود ریپورتر» به‌تازگی گزارش داده است که آمازون تنها برای فصل اول این سریال ۴۵۰ میلیون دلار هزینه خواهد کرد. این در حالی است که فصل پایانی سریال بلاک‌باستر «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) شبکه HBO با بودجه ۹۰ میلیون دلاری یا ۱۵ میلیون دلاری برای هر اپیزود ساخته شد. انتظار می‌رود فصل اول «ارباب حلقه‌ها» با بازی «موروید کلارک»، «نازنین بنیادی»، «سینتیا ادای رابینسون»، «جوزف مال»، «لنی هنری»، «پیتر مولان» و بسیاری دیگر در سال ۲۰۲۲ پخش شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید