news-background
news-background

بعد از کناره گیری استالونه از «The Expendables 4» این بار نوبت به آرنولد رسید

 

همان طور که می دانید، مجموعه فیلم های بی مصرف ها با نام سینمایی The Expendables عناوین اکشنی هستند که از سال 2010 تاکنون نام و آوازه ی خود را بر سر زبان ها انداخته اند. فیلم هایی که با هزینه ی بالا و انتخاب تیم بازیگری پر هزینه تبدیل به یکی از اکشن ترین آثار سینمایی چند ساله ی اخیر شده اند.  در تولید و ساخت این آثار افرادی چون «سیلوستر استالونه»، «سایمون وست» و «پاتریک هیوز»  نقش اساسی را ایفا نموده اند. تاکنون سه نسخه از بی مصرف ها در سینما اکران شده است و طبق برنامه، سال آینده ی میلادی چهارمین نسخه از آن اکران خواهد شد. تاکنون نقد های مثبت و منفی بسیاری به این عنوان وارد شده است. بدون در نظر گرفتن حفره های داستانی که عنوان بی مصرف ها از آن رنج می برد، خشونت بالایی که در بستری از اتفاقات خنده دار رخ می دهد از جمله مواردی است که منتقدان را بسیار راضی نگه داشته و همین امر باعث شده تا همواره مخاطبین سینمایی نسبت به این فیلم توجه ویژه ای داشته باشند.

همان طور که از اخبار چند روز قبل مطلع شدید، یکی از ارکان اصلی این فیلم یعنی سیلوستر استالونه به دلیل این که با تیم سازنده بر سر برخی مسائل از جمله فیلمنامه، کارگردانی و جلوه های ویژه به توافق نرسید ، تصمیم به جدایی از تیم گرفت و اعلام کرد که در شماره چهارم این فیلم حضور نخواهد داشت. اتفاقی که می تواند منجر به نابودی و شکست فاجعه بار «The Expendables» شود. در جدیدترین خبر پیرامون این فیلم، صبح امروز به نقل از پایگاه خبری «Entertainment Weekly» متوجه شدیم که یکی دیگر از ارکان اصلی تیم بازیگری و یکی از کسانی که حضورش در فیلم به تنهایی انگیزه ی بسیاری از مخاطبین برای تماشای آن است نیز میل به حضور در نسخه ی چهارم فیلم ندارد. آرنولد شوارتزنگر که همگان او را یکی از بنیان های اکشن معاصر می دانند، در بیانیه ای که اعلام کرده که اگر سیلوستر استالونه در فیلم حضور نداشته باشد، او نیز در آن به ایفای نقش نخواهد پرداخت.

بدون سیلوستر هیچ بی مصرف هایی در کار نخواهد بود. من هرگز بدون او در فیلم بازی نخواهم کرد. هرگز !

سیلوستر استالونه که چند روزی است تمایل خود را برای حضور در ترمیناتوری جدید بیان کرده، در مصاحبه ی جدید خود با EW چنین گفته که هیچ متن فیلمنامه ای از «The Expendables 4» را ندیده است و شک دارد که اصلاً فیلم نامه ای برای این اثر وجود داشته باشد. او در ادامه احساسات خود را نسبت به فیلم بیان داشته که در متن زیر ملاحظه می کنید :

به نظرم نسخه ی اول و دوم فیلم بسیار خوب و هیجان انگیز بودند اما در رابطه با نسخه ی سوم به نظرم شخصیتی که من آن را بازی می کردم، متن قابل قبولی نداشت و تاثیر آن را در ایفای نقش من دیدید که چنگی به دل نمیزد. این دیدگاه من است و شاید دیگران نظر متفاوتی داشته باشند ولی به عقیده ی خودم، اگر در نسخه ی سوم بازی نمی کردم هم اتفاقی نمی افتاد ولی با این حال من علاقه ی بسیاری به مجموعه دارم. سیلوستر استالونه ایده های بسیاری برای شخصیت پردازی من داشت و بنظرم ایده های بسیار خوبی بودند. اگر شخصیت پردازی درست حسابی برای من در کار بود شاید در فیلم بازی می کردم ولی تا زمانی که به نقش من بهایی داده نشود خبری از من نخواهد بود.

آرنولد با بیانات بالا موضع خود را قبال فیلم شماره 4 شفاف نمود که اگر سیلوستر استالونه در آن حضور نداشته باشد و شخصیت پردازی قابل توجهی در کار نباشد، او نیز تمایلی به حضور در فیلم ندارد. نظر شما چیست؟ آیا به آینده ی مجموعه بی مصرف ها بدون سیلوستر استالونه و آرنولد شوارتزنگر امیدوارید؟

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید