news-background
news-background

بسته شدن دفتر نتفلیکس در لس آنجلس؛ متهم بازداشت شده هیچ سلاح مرگباری به همراه نداشت

بر اساس توئیت‌های مردم منطقه و گزارش‌های ایستگاه خبری شبکه مجازی (KTLA)، دفاتر نتفلیکس در لس آنجلس به دلیل گزارش‌های ارسالی درباره حضور شخصی با سلاح مرگبار در این منطقه بسته‌ شده‌اند.

بر اساس گزارش حضور شخصی با سلاح مرگبار، استودیو نتفلیکس در هالیوود در بعد از ظهر پنجشنبه تخلیه شد. به گزارش لس آنجلس تایمز فرد بازداشت شده، یکی از کارمندان سابق نتفلیکس است که با برقراری تماس با یکی از کارکنان فعلی ادعا کرده که مسلح است. با این وجود پلیس او را در حالی بازداشت کرد که خارج از محوطه بود و هیچ اسلحه‌ای در اختیار نداشت. در ادامه به گفته دو سخنگوی پلیس لس آنجلس به خبرگزاری ورایتی، متهم که هیچ سلاح مرگباری به همراه نداشت، اکنون در خارج از محل ارتکاب و در بازداشت به سر می‌برد. مقامات پلیس بر اساس یک گزارش تلفنی مبنی بر حضور یک مرد مسلح در ساعت 3.35 دقیقه در صحنه حاضر شدند. تخلیه محل و ممنوعیت حضور در آن به پایان رسیده است.

شبکه نتفلیکس نیز در این باره در بیانیه‌ای اذعان داشت: «ما اخطاری درباره احتمال وجود فردی مسلح در محوطه دریافت کردیم. پلیس با حضور در صحنه همه عوامل را با دقت بررسی کرد و در حال حاضر خطری کارمندان ما را تهدید نمی‌کند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید