news-background
news-background

بزودی شاهد تریلر کاملی از"Batman v Superman: Dawn of Justice" خواهیم بود

بزودی شاهد تقابل بتمن و سوپر من در فیلم "Batman v Superman: Dawn of Justice" خواهیم بود. درحالی که در حدود 1 ماه به اکران این فیلم باقی مانده است،بحث و گفت و گوهای زیادی درباره این فیلم وجود دارد.تا به این لحظه چندین تریلر از فیلم مذکور منتشر شده است که برخی از ان ها نکاتی از فیلم را بازگو میکردند و برخی نیز بخش هایی از داستان را به نمایش میگذاشتند و در اصطلاح عامیانه داستان را لو میدادند؛و بدون شک در هفته های اینده شاهد بازار تبلیغاتی وسیع تری خواهیم بود و هرچه به زمان اکران نزدیک تر شویم پیش بینی میشود این بازار داغ تر شود.

درحالی  طرفداران هنوز درگیر تریلرهای قبلی هستند و راجب دانسته ها بحث و گفت وگو میکنند،برخی دیگر نیز دست به ساخت تریلرهای مبهم و نامفهوم تری زده اند و تریلرهای خود را منتشر میکنند؛ولی با تمام این گفته ها بازهم شرکت برادران وارنر دست از بازار تبلیغاتی خود برنخواهند داشت و تا لحظه اکران فیلم لاقل یک تریلر کامل تر از فیلم را به نمایش خواهد گذاشت.

به تازگی اطلاعات جدیدی توسط CBM منتشر شده است که درباره زمان بندی جدید تریلری جدید برای فیلم سخن گفته است.این تریلر برای ساعت 2:12 عصر برنامه ریزی شده است و از نظر رتبه بندی سنی رتبه  PG را به خود اختصاص داده است،از طرفی با توجه به زمانبندی شدن ان انتظار میرود به زودی شاهد این تریلر جدید باشیم.

batman-v-superman-bvs-header-168595

به همراه خبر تریلر جدید،پوستر جدیدی که در بالا مشاهده میکنید در صفحه فیس بوک رسمی تقابل بتمن و سوپرمن دیده میشود.نظرات کاربران در زیر پوستر در صفحه فیس بوک به شدت امیدوار کننده بوده است؛و البته هدف کارگردان از قرار دادن این تصویر نیز همین مشتاق جلوه دادن طرفداران این عنوان میباشد،از طرفی رسیدن به این سوال که در پایان جنگ کدام قهرمان برنده خواهد شد نیز دلیلی دیگر بر کشاندن طرفداران به سینما خواهد بود.

تنها پرسشی که این وسط باقی مانده است این است که ایا طرفدارانی این چنین مشتاق از دیدن تریلر برنامه ریزی شده اینده خوشحال خواهند شد یا با مشاهده صحنه های روند داستانی فیلم خشمگین شده و علاقه خود به این فیلم را از دست میدهند،با این حال به نظر میرسد وارنر برنامه ریزی دقیقی برای عنوان خود در نظر دارد و قصد دارد با یک هیجان جدی فیلم هایی که به تازگی اسم و رسمی برای خود به در کرده اند را کنا زند.فیلم تقابل بتمن و سوپر من برای 25 مارس سال 2016 یعنی ماه اینده برنامه ریزی شده است. (لذت تماشای آنلاین فیلم‌های خارجی را در وب سایت 30nama از دست ندهید)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید