news-background
news-background

کارگردان Moonlight دنباله The Lion King را برای دیزنی می‌سازد

استودیوهای والت دیزنی «بری جنکینز» را برای کارگردانی دنباله‌ی بلاک‌باستر «شیر شاه» (دانلود فیلم The Lion King 2019 با لینک مستقیم) انتخاب کرد. «جف نیتانسن» که فیلمنامه‌ی قسمت اخیر را نوشته، پیش‌نویس اولیه دنباله را به نگارش درآورده است. جنکینز برای نویسندگی فیلم «مهتاب» (دانلود فیلم Moonlight با لینک مستقیم) برنده‌ی اسکار شد. او با «مهتاب» اسکار بهترین فیلم را نیز تصاحب کرد و برای کارگردانی «اگر خیابان بیل به حرف می‌آمد» (If Beal Street Could Talk) نامزد اسکار شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دنباله‌ی «شیر شاه» دوباره با تکنولوژی فتو-رئالیستی که «جان فاورو» در قسمت اول و فیلم «کتاب جنگل» (The Jungle Book) استفاده کرده بود ساخته خواهد شد. تاریخ اکران دنباله و یا فیلمبرداری آن در حال حاضر مشخص نیست، اما با توجه به فروش ۱.۶ میلیارد دلاری قسمت اول در سراسر دنیا یکی از اولویت‌های دیزنی خواهد بود. تماشای انلاین فیلم خارجی.

از داستان فیلم نیز اطلاعاتی به صورت رسمی منتشر نشده اما گفته می‌شود که پیشینه‌ی شخصیت‌ها از جمله «موفاسا» بررسی خواهد شد. پیش بردن قصه همزمان با نگاهی به خاطرات گذشته یادآور «پدرخوانده ۲» (The Godfather: Part II) است. انتظار می‌رود در دنباله‌ی فیلم همچون انیمیشن کلاسیک سال ۱۹۹۳ و بازسازی آن در سال گذشته، تمرکز ویژه‌ای بر روی موسیقی وجود داشته باشد.

این دومین پروژه‌ی جنکینز برای دیزنی است. او باید برای این استودیو فیلم بیوگرافیکال «آلوین ایلی» را کارگردانی کند. جنکینز اخیراً از «راه‌آهن زیرزمینی» (The Underground Railroad) نوشته‌ی «کالسن وایت‌هد» برای شبکه‌ی آمازون اقتباسی به صورت یک مینی‌سریال داشته و تمامی اپیزودهای آن را کارگردانی کرده و نگارش چند قسمتش همکاری داشته.

جنکینز می‌گوید: «من وقتی در دهه‌ی ۱۹۹۰ به خواهرم در پرورش دو پسرش کمک می‌کردم با این شخصیت‌ها بزرگ شدم. فرصت همکاری با دیزنی در داستانی شگفت‌آور در مورد دوستی، عشق و میراث و همزمان شرح زندگی و روح اقوام آفریقا رؤیایی بود که تحقق پیدا کرد.»

صداپیشگان دنباله‌ی «شیر شاه» هنوز معرفی نشده‌اند. در قسمت قبل «چیوتل اجیوفر»، «دونالد گلاور»، «بیانسه»، «جیمز ارل جونز»، «جان الیور»، «کیگان مایکل کی»، «اریک آندره»، «سث روگن»، «امی سداریس»، و بسیاری دیگر صداپیشگی کردند و «هانس زیمر» با همکاری «فرل ویلیامز» موسیقی فیلم را خلق کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید