news-background
news-background

برندگان سینمایی Grammy 2021 معرفی شدند: «بیلی آیلیش» با فیلم «جیمز باند»، «جوکر» و «تایکا وایتیتی»

«بیلی آیلیش» برای خواندن تیتراژ آغازین فیلم «وقتی برای مردن نیست» (No Time To Die) از چندگانه‌ی «جیمز باند» برنده‌ی جایزه‌ی «گرمی» شد. مراسم اهدای جوایز گرمی ۲۰۲۱ یکشنبه ۱۵ مارس برگزار خواهد شد اما بعضی از برندگان پیش از برگزاری معرفی شده‌اند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

آیلیش این ترانه را به همراه برادرش برای «وقتی برای مردن نیست» ساخته است. این فیلم قرار بود بهار سال ۲۰۲۰ اکران شود اما پاندمی نمایش آن را چند بار به تأخیر انداخته. در حال حاضر باند بیست و پنجم باید ۸ اکتبر ۲۰۲۱ روی پرده برود و به همین علت در اتفاقی نادر، گرمی به ترانه‌ای اهدا خواهد شد که فیلمش هنوز پخش نشده است.

آیلیش و برادرش یکشنبه شب نامزد دریافت چهار جایزه‌ی گرمی دیگر خواهند بود. او مستند «بیلی آیلیش: دنیا کمی تار است» (Billie Eilish: The World’s a Little Blurry) را از اپل تی‌وی‌+ منتشر کرده است.

فیلم «لیندا رانستد: آوای صدای من» (Linda Ronstadt: The Sound of My Voice) که سپتامبر سال ۲۰۲۰ نزدیک به ۱۴ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت، جایزه‌ی گرمی «بهترین فیلم کنسرت» را کسب کرده است.

دیگر برنده‌ی سینمایی گرمی امسال «هیلدور گودانادوتیر» برای خلق موسیقی متن فیلم «جوکر» (Joker) و فیلم «جوجو خرگوش» (Jojo Rabbit) «تایکا وایتی» در بخش بهترین ساوندترک تلفیقی بودند. وایتیی که با این گرمی غیرمنتظره یک گام به کسب عنوان EGOT (امی، گرمی، اسکار، تونی) نزدیک شده در صفحه‌ی توییترش از این جایزه اظهار شگفتی کرده است.

«تیفانی هدیش» نیز امشب برنده‌ی گرمی «بهترین آلبوم کمدی» سال شده و «ریچل مدو» مجری شبکه‌ی MSNBC با کتاب جدیدش گرمی دیگری به خانه برده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید