news-background
news-background

برنامه ریزی تیم "تئوری انفجار بزرگ" برای ساخت اسپین آف شلدون کوپر

در تاریخچه سریال های طنز همیشه دیده شده است که اسپین آف ها استقبال زیادی نداشته اند ، حتی اسپین آف سریال موفقی مانند "دوستان" نتواسنت استقبالی که از آن انتظار میرفت را داشته باشد. به هر حال شبکه های US و CBS امید وار هستند که بتوانند اسپین آفی از فیزیکدان پرطرفدار دنیای طنز یعنی شلدون لی کوپر آماده کنند تا بتواند موفقیت خوبی داشته باشد.

اگرچه جیم پرسون بازیگر نقش شلدون در سریال اصلی که موفق شد برای این نقش جایزه گلدون گلوب و امی دریافت کند در این سریال حضور نخواهد داشت ولی در نقش تهیه کننده حضور دارد. این سریال در مورد جوانی های شلدون کوپر میباشد که در شهر تکزاس به همراه مادرش و خواهر دو قولیش زندگی میکند که قبل از کشف استعداد نابغه بودنش است.

سریال اصلی در حال حاضر فصل دهم آن پخش میشود که موفقیت بزرگ و پولساز بوده است . هنوز فیلم نامه این سریال تکمیل نشده است و تنها شاهد حضور مادر شلدون یعنی لوری متکالف  که در سریال اصلی حضور داشته است خواهیم بود. هیچ یک از بازیگران سریال اصلی برای نقششان حضور ندارند و شاید به عنوان بازیگران مهمان در بعضی از قسمت ها حضور داشته باشند. (دانلود فیلم با لینک مستقیم)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید