news-background
news-background

برنامه اکران Tenet اعلام شد: نمایش در بیش از ۷۰ کشور دنیا پیش از ایالات متحده

 

وارنرها پیش‌تر اعلام کرده بودند که فیلم جدید «کریستفر نولان» را به صورت «سنتی» همزمان در سراسر دنیا اکران نمی‌کند.

استودیوی برادران وارنر استراتژی جدید خود برای عرضه‌ی «تنت» (دانلود فیلم Tenet با لینک مستقیم) را اعلام کرد. در بیانیه‌ی رسمی استودیو آمده است: «امروز، برادران وارنر اعلام می‌کند که «تنت» از ۲۶ آگست (۶ شهریور ماه ۱۳۹۹) در بیش از ۷۰ کشور دنیا افتتاح می‌شود. بزرگ‌ترین مناطق شامل استرالیا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، کره، روسیه، اسپانیا و بریتانیا خواهد بود. این فیلم [۳ سپتامبر/۱۳ شهریور ماه ۱۳۹۹] در طول تعطیلات «روز کارگر» در ایالات متحده افتتاح خواهد شد.»

تاریخ اکران جدید «تنت» در راستای بیانیه‌ی قبلی «توبی امریک» مدیر برادران وارنر است که ۲۰ ژوئیه گفته بود استودیو فیلم نولان را به صورت «سنتی همزمان در سراسر دنیا» اکران نخواهد کرد. آن‌ها پیش‌تر ۱۷ ژوئیه را برای اکران جهانی فیلم در نظر گرفته بودند. اما پاندمی کرونا سبب شد تاریخ عرضه ابتدا به ۳۱ ژوئیه و سپس ۱۲ آگست موکول شود. برادران وارنر ۲۰ ژوئیه «تنت» را از تقویم حذف کرده بود تا تاریخ جدید انتخاب کند. تازه‌ترین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

استودیو به دنبال بیانیه‌ی امریک تأکید کرده بود که هدف آن‌ها اکران «تنت» در سالن‌های سینماست، «وقتی که سالن‌داران آمادگی داشته باشند و مقامات بگویند زمانش فرارسیده.» بر اساس این دو بیانیه پیش‌بینی می‌شد که «تنت» ابتدا در بازارهای بین‌المللی از جمله کره‌ی جنوبی که سالن‌های سینما را بازگشایی کرده اکران شود و مدتی بعد آن را در بازارهای آمریکا عرضه کند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

شمار رو به افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده موجب شده بود اکران «تنت» در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. «گوین نیوسام» فرماندار کالیفرنیا ۱۳ ژوئیه اعلام کرد که سالن‌های سینمای این منطقه باید بسته باقی بمانند، در حالی که «اندرو کوئومو» فرماندار نیویورک برنامه‌های خود برای بازگشایی سالن‌ها را لغو کرد. «تنت» می‌توانست در شبکه‌ی HBO Max وارنرمیدیا منتشر شود، اما نولان می‌گوید این فیلم بیش از سایر آثارش برای پرده‌های بزرگ سینما طراحی شده.

فیلم «تنت» داستانی در مورد دو جاسوس با بازی «رابرت پتینسون» و «جان دیوید واشینگتن» روایت می‌کند که با استفاده از وارونگی زمان قصد دارند مانع از وقوع جنگ جهانی سوم شوند. دیگر بازیگران فیلم «الیزابت دبیکی»، «آرون تیلور-جانسون»، «کنت برانا»، و «مایکل کین» خواهند بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید