news-background
news-background

برنامه‌های فاز چهارم «دنیای سینمایی مارول» اعلام شد: تاریخ پخش Black Widow و Eternals و سریال‌های دیزنی+

مارول که سال گذشته در کامیک-کان حاضر نشد و به تازگی «حماسه‌ی ابدیت» را با فاز سوم فیلم‌های به پایان برده، با ستارگان پرشمارش به این نمایشگاه بازگشت و خاطره‌ی حضور استودیو در سال ۲۰۱۰ و رونمایی از «انتقام‌جویان» اول را زنده کرد. شب گذشته، مارول هواداران را از سردرگمی نجات داد و ضمن اعلام اینکه «آخر بازی» اکنون از رکورد «آواتار» عبور کرده و پرفروش‌ترین فیلم تاریخ شناخته شده، برنامه‌های خود برای دو سال آینده شامل عناوین سینمایی و آنچه قرار است در شبکه‌ی «دیزنی+» عرضه شود را سرانجام فاش کرد.

«بیوه‌ی سیاه» (Black Widow) فیلم بعدی در «دنیای سینمایی مارول» خواهد بود که در تاریخ ۱ می سال ۲۰۲۰ روی پرده می‌رود. بازیگران این فیلم شامل «دیوید هاربر»، «ریچل وایس»، «اسکارلت جوهانسون» و «فلورنس پیو» می‌شوند. تریلری که در نمایشگاه برای حاضرین پخش می‌شود مخاطبین را به بوداپست مجارستان می‌برد. جوهانسون به آپارتمانی قدیمی یورش می‌برد و با مشت و چاقو با شخصیت پیو که «ایلنا» نام دارد مبارزه می‌کند.

فیلم بعدی «جاودانان» (The Eternals) برای نمایش در تاریخ ۶ نوامبر سال ۲۰۲۰ خواهد بود. فایگی با خود «انجلینا جولی» را به پنل آورد و هواداران را غافلگیر کرد. در این فیلم «ریچارد مدن» در نقش «ایکاریس»، «کمیل نانجیانی» در نقش «کینگو»، «لارن ریدلاف» در نقش «مکاری»، «برایان تایری هنری» در نقش «فاستوس»، «سلما هایک» در نقش «اجک»، «لیا مک‌هیو» در نقش «اسپریت»، «دان لی» در نقش «گیل‌گمش» و جولی در نقش «ثنا» بازی می‌کنند.

«شنگ-چی و افسانه‌ی ده حلقه» (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings) عنوان بعدی مارول در تاریخ ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ است که با «آکوافینا» و «تونی لیونگ» ساخته می‌شود. «دستین دنیل کرتون» کارگردان فیلم در نمایشگاه در مورد بزرگ شدن در هاوایی سخن گفت: «اکوین می‌خواهد فیلمی بسازد که فضا را رنگین می‌کند و این فوق‌العاده است.» نقش اصلی «شنگ-چی» در فیلم چندین روز پیش به «سیمو لیو» رسیده بود. او با اشاره به اینکه برای اولین بار در کامیک-کان حاضر شده می‌گوید: «احساس می‌کنم مارول مرا که یک فرد معمولی ساکن تورنتو هستم سر کار گذاشته است.» سازمان ده حلقه در فیلم «مرد آهنی» معرفی شده بود.

فایگی سپس اعلام کرد که «فالکن و سرباز زمستان» (Falcon & Winter Soldier) پاییز سال ۲۰۲۰ از «دیزنی+» پخش می‌شود. «انتونی مکی» و «سباستین استن» نقش‌های فالکن و سرباز زمستان خود در «دنیای سینمایی مارول» را در این سریال تکرار خواهند کرد. «دنیل برال» نیز برای بازی در نقش «زیمو» بازمی‌گردد.

سریال «وانداویژن» (WandaVision) سریال دیگری است که برای نمایش در بهار سال ۲۰۲۱ از «دیزنی+» درنظر گرفته شده است. «الیزابت اولسن»‌ که در فیلم‌های مارول نقش «اسکارلت ویچ» را بازی کرده و در این سریال هم حاضر می‌شود در این باره می‌گوید: «شرایط قرار است کمی عجیب شود و ما خواهیم دید که واندا چگونه شکل می‌گیرد.» این سریال نیز مانند «فالکن و سرباز زمستان» داستانی پس از وقایع «آخر بازی» روایت می‌کنند. فایگی می‌گوید شخصیت‌های دیگر «دنیای سینمایی مارول» هم از جمله دخترکی به نام «مونیکا رمبو» که در سال ۱۹۹۵ با «کاپیتان مارول» ملاقات می‌کند در فیلم حضور دارد. نقش نسخه‌ی بالغ این شخصیت را «تیونا پاریس» ایفا می‌کند.

سریال «لوکی» (Loki) مارول در بهار سال ۲۰۲۱ روی ایر می‌رود. این سریال سرنوشت این شخصیت را پس از حوادث «آخر بازی» بازگو می‌کند. «تام هیدلستون» با فریاد «لوکی! لوکی!» وارد سالن شد و گفت: «کل این قضایا بدون شما امکان‌پذیر نمی‌بود. تکامل روانشناسانه‌ی زیادی قرار است روی دهد. قلمرویی جدید است، دنیایی جدید و من برای آغاز شدنش لحظه‌شماری می‌کنم.»

«دکتر استرنج و دنیای چندبعدی جنون» (Doctor Strange and the Multiverse of Madness) در تاریخ ۷ می سال ۲۰۲۱ اکران می‌شود. «اسکات دریکسون» کارگردان فیلم می‌گوید: «ما اولین فیلم ترسناک دنیای سینمایی مارول را می‌سازیم.» او قصد تولید یک دنباله‌ی معمولی را ندارد، بلکه فیلمی می‌سازد که اگرچه ترسناک است اما طبق اعلام فایگی با رده‌ی سنی PG-13 روی پرده می‌رود. «بندیکت کامبربچ» هم شب گذشته روی صحنه آمد و گفت: «این گره‌ داستانی در قالب ژانر وحشت مخاطبین را به هراس می‌اندازد.» داستان سریال «وانداویژن» و «دکتر استرنج ۲» به یکدیگر پیوند می‌خورد. اولسن در پنل این فیلم هم حاضر شد چرا که «اسکارلت ویچ» هم در قسمت دوم فیلم نقش دارد.

فایگی سپس اعلام کرد که مارول در حال توسعه‌ی سریال انیمیشن (What If) برای سرویس «دیزنی+» است. این سریال دنیاهای موازی مارول را به تصویر می‌کشد و بسیاری از بازیگران فیلم‌ها به جای شخصیت‌هایشان صداپیشگی می‌کنند.

«جرمی رنر» هم برای معرفی سریال «شاهین‌چشم» (Hawkeye) در شبکه‌ی «دیزنی+» روی صحنه آمد و گفت: «شاهین‌چشم ابرقهرمانی است بدون قدرت‌های فراطبیعی... و این یعنی هر کسی می‌تواند یک ابرقهرمان باشد.» او اطلاعات زیادی در مورد سریال فاش نمی‌کند جز اینکه شخصیت «کیت بیشاپ» در آن نقش دارد. این سریال پاییز سال ۲۰۲۱ پخش می‌شود.

فیلم «ثور: عشق و آذرخش» (Thor: Love and Thunder) عنوان دیگری بود که برای اکران در تاریخ ۵ نوامبر سال ۲۰۲۱ درنظر گرفته شد. در این فیلم «ناتالی پورتمن» که در دو قسمت ابتدایی چندگانه نقش «جین فاستر» را بازی کرده، به عنوان ثور زن معرفی می‌شود. «تایکا وایتیتی» به عنوان کارگردان و «کریس همسورث» و «تسا تامپسون» برای بازی در نقش «ثور» و «والکیری» بازمی‌گردند.

مارول در ابتدا اعلام می‌کند که قیمت اشتراک ماهیانه‌ی سرویس استریمیمگ جدید «دیزنی+» ۷ دلار خواهد بود. در لحظات پایانی پنل فایگی اعلام می‌کند که ریبوت «چهار شگفت‌انگیز» (Fantastic Four)، قسمت سوم «محافظین کهکشان» (Guardians of the Galaxy Vol. 3)، «پلنگ سیاه ۲» (Black Panther 2)، و «کاپیتان مارول ۲» (Captain Marvel) و «جهش‌یافتگان» (The Mutants) در حال توسعه است و با تشویق پرشور مواجه می‌شود. او ضمناً «ماهرشالا علی» را برای ریبوت «بلید» (Blade) معرفی کرد اما فاش نساخت که آیا مانند قسمت‌های ابتدایی با فیلمی بزرگسالانه روبروییم یا نه. او به «ددپول ۳»‌ نیز اشاره‌ای نمی‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ۰۰:۲۹

اینا همش یه "اگه به سال۲۰۲۰ برسیم"گندست?

نمایش اسپویل
۳۰ تیر ۱۳۹۸ ۱۹:۳۰

ای جان چه شودددددددددددددددددددددد منتظریم...........

نمایش اسپویل
۳۰ تیر ۱۳۹۸ ۱۷:۱۸

چقدر اطلاعات داد بیرون

نمایش اسپویل