news-background
news-background

«برد پیت» برنامه‌های تارانتینو برای انتشار نسخه بلند Once Upon a Time in Hollywood به شکل مینی‌سریال را تأیید کرد

نسخه‌ی طولانی‌تر «هشت نفرت‌انگیز» تارانتینو آپریل گذشته از نت‌فلیکس پخش شده بود.

به فاصله‌ی کوتاهی پس از اکران «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood) نهمین فیلم بلند «کوئنتین تارانتینو» در سالن‌های سینما، شایعه‌ی پخش نسخه‌ی بلندتر فیلم به شکل یک مینی‌سریال از نت‌فلیکس به گوش می‌رسید. تارانتینو فیلم «هشت نفرت‌انگیز» را چند ماه قبل به همین شکل منتشر کرده بنابراین پیش‌بینی‌ می‌شد که او هم کار را با «هالیوود» تکرار کند. «برد پیت» در مصاحبه با نیویورک تایمز این شایعات را تأیید کرده و می‌گوید «ایده‌ی بسیار جذابی است.»

اولین کات تارانتینو برای «هالیوود» به چهار ساعت و ۲۰ دقیقه می‌رسید اما یک نسخه‌ی دو ساعت و ۴۰ دقیقه‌ای از آن روی پرده رفت. بسیاری از صحنه‌هایی که در تریلرها دیده شد در کاتی که در سالن‌های سینما اکران شد وجود نداشتند، از جمله صحنه‌ی شنای «شارون تیت» با بازی «مارگو رابی». تارانتینو علاوه بر این صحنه‌هایی که با «تیم راث» در نقش پیشخدمت «جی سبرینگ»، «جیمز مارسدن» در نقش «برت رینولدز» و «دنی استرانگ» در نقش «دین مارتین» ضبط کرده بود را از کات نهایی حذف می‌کند. «دیوید هیمن» تهیه‌کننده‌ی فیلم نیز فاش کرده است که صحنه‌‌های بسیاری از بازی «جولیا باترز» بازیگر خردسال از فیلم حذف شدند در حالی که احتمال نامزدی اسکار او وجود داشت.

تارانتینو آپریل گذشته به شکلی غیرمنتظره «هشت نفرت‌انگیز» را به صورت یک مینی‌سریال چهار اپیزودی در نت‌فلیکس منتشر کرد. طول هریک از قسمت‌ها به ۵۰ دقیقه می‌رسیدند. تارانتینو در مصاحبه با «اسلش فیلم» نت‌فلیکس می‌گوید ایده‌ی انتشار نسخه‌ی بلندتر «هشت نفرت‌انگیز» را به او پیشنهاد کرده است.

او می‌گوید: «فکر کردم عجب، این بسیار وسوسه‌برانگیز است. [هشت نفرت‌انگیز] به عنوان فیلم موجود است، اما اگر بخواهم از تمام تصاویری که ضبط کرده‌ایم استفاده کنم و ببینم آیا می‌شود آن را به شکل اپیزود در آورد، حتماً گریزی می‌زنم و این کار را امتحان می‌کنم.»

تارانتینو در ادامه وعده می‌دهد که احتمال عرضه‌ی دیگر آثارش به شکل «مینی‌سریال‌های طولانی‌تر» وجود دارد، اما تأکید می‌کند که به فیلم بستگی دارد. برای مثال فیلم «بیل را بکش» هرگز ممکن نیست به شکل مینی‌سریال درآید زیرا او از تمام تصاویری که لازم بوده در کات نهای استفاده کرده و آن را به صورت دو فیلم عرضه کرده است.

پیت به نیویورک تایمز می‌گوید دیدن کات بلندتر «روزی روزگاری در هالیوود» هیجان‌انگیز است. او تأیید نمی‌کند که مینی‌سریال از نت‌فلیکس پخش می‌شود یا شبکه‌های دیگر اما در این باره می‌گوید: «شما تجربه‌ی دیدن فیلم به شکل سینمایی را در اختیار دارید، اما می‌توانید محتوای بیشتری را در قالب سریال عرضه کنید.»

«هالیوود» نقدهای مثبتی از مخاطبین دریافت کرد و تا امروز بیش از ۲۸۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته است. انتظار می‌رود این فیلم یکی از مدعیان اصلی کسب جایزه در مراسم اسکار باشد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید