news-background
news-background

برترین فیلم‌ها و سریال‌های سال ۲۰۱۹ به انتخاب مجله‌ Time

مجله‌ی «تایم» در فهرست برترین سریال‌های سال ۲۰۱۹ سعی کرده در کنار عناوین شناخته‌شده‌ای مانند «فلیبگ»، «واچمن» و «میراث» که به نظر می‌رسد امسال در تمامی فهرست‌ها حاضر باشند، سریال‌هایی را برگزیند که کمتر فرصت درخشش داشته‌اند. «جودی برمن» تأکید می‌کند که فهرست او شامل سریال‌های جدید اپل تی‌وی پلاس و یا دیزنی پلاس نمی‌شوند.

۱۰ سریال برتر سال ۲۰۱۹ به انتخاب مجله‌ی «تایم»:

۱۰. بازگشت به زندگی (Back to Life) – شوتایم

۹. وقتی ما را می‌بینند (When They See Us) – نت‌فلیکس

۸. واچمن (Watchmen) – اچ‌بی‌او

۷. ناتمام (Undone) – آمازون

۶. دیوید مرد می‌شود (David Makes Man) – اودابلیوان

۵. لژ ۴۹ (Lodge 49) – ای‌ام‌سی

۴. ویدا (Vida) – استارز

۳. میراث (Succession) – اچ‌بی‌او

۲. عروسک روسی (Russian Doll) – نت‌فلیکس

۱. فلیبگ (Fleabag) – آمازون

«استفانی زکرک» منتقد فیلم «تایم» نیز برترین فیلم‌های سال ۲۰۱۹ را انتخاب کرده و می‌نویسد به گمان او هر سالی می‌تواند یک سال خوب برای سینما باشد زیرا همیشه فیلم‌هایی جذاب توسط فیلمسازان نوآور ساخته می‌شوند. او «اغواگران» فیلم پرفروش «جنیفر لوپز» را در رده‌ی دهم جای داده و «دولمایت اسم من است» با بازی «ادی مورفی» را در رتبه‌ی هشتم. «زنان کوچک» که در رتبه‌ی پنجم جای گرفته و «رنج و شکو» به کارگردانی «پدرو آلمودوار» که رده‌ی اول را از آن خود کرده دیگر عنوان غیرقابل پیش‌بینی این منتقد برای سال ۲۰۱۹ بوده‌اند.

۱۰ فیلم برتر سال ۲۰۱۹ به انتخاب مجله‌ی «تایم»:

۱۰. اغواگران (Hustlers)

۹. یک روز زیبا در محله (A Beautiful Day in the Neighborhood)

۸. اسم من دولمایت است (Dolemite Is My Name)

۷. شمشیرهای از رو بسته (Knives Out)

۶. انگل (Parasite)

۵. زنان کوچک (Little Women)

۴. داستان ازدواج (Marriage Story)

۳. روزی روزگاری در هالیوود (Once Upon a Time…in Hollywood)

۲. ایرلندی (The Irishman)

۱. رنج و شکوه (Pain & Glory)

دیگر عناوین شایان ذکر:

«چهره‌ی زن در آتش» (Portrait of a Lady on Fire) به کارگردانی «سلین سیاما»، «ساحل‌گرد» (The Beach Bum) ساخته‌ی «هارمونی کورین»، «به سوی ستارگان» (Ad Astra) اثر «جیمز گری»، «بوک‌اسمارت» (Booksmart) به کارگردانی «الیویا وایلد»، «کارخانه‌ی آمریکایی» (American Factory) اثر «جولیا رایکارد»، «گلوریا بل» (Gloria Bell) به کارگردانی «سباستین للیو»، «۱۹۱۷» ساخته‌ی «سم مندز» و «بروکلین بی‌مادر» (Motherless Brooklyn) به کارگردانی «ادوارد نورتن».

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ آذر ۱۳۹۸ ۲۰:۵۵

فیلم‌های لیست شده خوب هستند ولی با ترتیب‌ش حال نکردم. به شخصه انگل رو خیلی بهتر از روزی روزگاری در هالیوود میدونم

نمایش اسپویل
۱۲ آذر ۱۳۹۸ ۱۸:۳۶

لیست خوب و منطقی هست اما به نظرم میتونست از سینما اروپا انتخاب های بیشتری داشته باشه. این رفقایی هم که میگن خوب نیست و فلان گویا انتظار داشتن همه فیلم ها از خزعبلات ابر قهرمانی مارول و دی سی باشه. دوستان مجله تایم از معتبرترین نشریات در حوزه سینما هست.

نمایش اسپویل
۱۴ آذر ۱۳۹۸ ۲۰:۲۳

البته بنده مستقیما به جوکر بلک باستری نگفتم در صورتی که بلک باستری هست. در ضمن بلک باستر به آثار پرفروشی میگوند در در دد لاین هایی مثل تعطیلات کریسمس و یا تابستون اکران میشن و ربطی به خوب و بد بودن شون هم نداره. به طور مثال سه گانه ارباب حلقه ها هم آثاری بلک باستری هستند که به نظرم مجوعه ای عالی‌اند و یا چند گانه داستان اسباب بازی...

نمایش اسپویل
۱۴ آذر ۱۳۹۸ ۰۳:۳۳

فیلم جوکر با بودجه 60 70 میلیونی درست شده و نقدای خوبی راجبش شده. بلک باستر نیست بلاک باستر فکر میکنم.من احساس میکنم اینو بهتون یاد داده باشن بلاک باستر فیلم های پر هزینه و بی محتوا میگن. این مدلی فیلمارو میگن بلاک باستر مابین اینها هم فیلمای خوبی هست و دوست گرامی ما هم با کارای اقای اسکورسزی اشنایت داریم.من حس میکنم شما ژانر فیلمارو اشتباه گرفتی چه بلاک باستر باشه چه نه ساختنشون هنر میخواد.شما هم هرچی بیشتر صحبت میکنی علایق شخصیتون بیشتر نمایان میشه.در نتیجه شما فیلم های هنریتون ببین ما هم فیلم های خودمونو.

نمایش اسپویل
۱۴ آذر ۱۳۹۸ ۰۰:۰۲

بدون شک بازی خوآکین در این فیلم بازی خوبی بود در این شکی نیست و همین طور هم که گفتم جوکر هم فیلم خوبی بود اما نشریه تایم ده فیلم برتر رو انتخاب کرده و بی هیچ شکی جوکر کیلومترها از لحاظ استاندارهای سینمایی پایین تر از اثری مثل ایرلندی یا انگل قرار میگیره. ادعای منتقد سینما بودن ندارم اما مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشدم رو در حوزه سینما از دانشگاه تهران و دانشگاه هنر گرفتم و حداقل فرق بین یک اثر هنری و یک اثر بلک باستری و یا یک اثر متوسط رو میفهمم...

نمایش اسپویل
۱۳ آذر ۱۳۹۸ ۱۷:۳۶

برام جالبه که کسی از چیزی به اسم اثار قهرمانی طرفداری نکرد که شما این قدر میکوبونیشون کم اندیشم کسی که یه دوتا مقاله میبینه تو این سایت و تبدیل میشه به کسی که حس حرفه ای بودن میکنه در سینما.نه دوست عزیز اینطوری نیست. تنها فیلمای این لیست برای شما نساختن یه چیزی هست به اسم دانلود که همه بلدن وچشم گوشم دارن که ببینن وگوش بدن.اینجا هم هر کی میاد نظری میده ولی دلیل نمیشه که یه نفر مثل شما بیاد بگه خزعبلات ابرقهرمانی نه من طرفدار این سبک هستم نه احساسی برخورد میکنم.فیلم جوکر هم ضد قهرمانی نه ابرقهرمانی رفیق.فینکس بازی که در این فیلم انجام داد برام جذاب بود و از تاد فیلیپس هم انتظار نمیرفت چنین فیلمی بسازه.

نمایش اسپویل
۱۳ آذر ۱۳۹۸ ۰۵:۱۹

شما هر وقت ده تا فیلم این لیست رو دیدی بعد میتونی زیر سوال ببریش... البته معمولا آدم هایی که طرفدار آثار ابر قهرمانی میشن دگم اندیش هستن و ندیده میگن مثلا جوکر بهترین فیلم سال و دهه و هزاره و تاریخ سینماست... رفیق جوکر فیلم خوبیه اما فقط فیلم خوبیه همین نه بیشتر...

نمایش اسپویل
۱۲ آذر ۱۳۹۸ ۲۳:۳۶

درمورد نظر شما دوست گرامی میخواستم بگم این مجله تایم که شما میگی معتبره ما نگفتیم معتبر نیست فقط میخوام بدونم شما حتی یه ذره هم تعجب نکردی ازین لیست؟ به خاطر این میگم که خیلی بهت بر خورد اسم joker اومد

نمایش اسپویل
۱۲ آذر ۱۳۹۸ ۱۵:۴۶

عرضم به حضور مجله تایم که اگه لطف کنه دیگه لیست نده بیرون ما ممنون میشیم

نمایش اسپویل
۱۲ آذر ۱۳۹۸ ۱۴:۰۷

چ لیست بدیه.

نمایش اسپویل
۱۲ آذر ۱۳۹۸ ۱۳:۰۷

از لیست معلومه مجله تایم هیچ چی از سینما نمیدونه

نمایش اسپویل
بیشتر