news-background
news-background

برترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما – ۱۳۹۹/۱۲/۸

«شکارچی هیولا» به کارگردانی «پل دابلیو.اس. اندرسون» و بازی «میلا یوویچ» و «ران پرلمن» برای دومین هفته‌ی پیاپی در صدر پربیننده‌ترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما جای گرفت. این فیلم اگرچه در سالن‌های سینمای سراسر دنیا موفقیت بزرگی کسب نکرد، اما به تازگی در پلتفرم‌های دیجیتال عرضه شده و چند هفته در رتبه‌های بالا باقی خواهد ماند. اندرسون و یوویچ هفته‌ی گذشته به اقتباس سینمایی از یکی از آثار «جرج آر.آر. مارتین»‌ پیوستند.

فیلم «خیلی اهمیت می‌دهم» با بازی «رزمند پایک» که هفته‌ی گذشته در پلتفرم‌های دیجیتال پخش شد، این هفته در رده‌ی دوم قرار گرفته، و «سرزمین خانه‌به‌دوشان» ساخته‌ی «کلوئی ژائو» و بازی «فرانسیس مک‌دورمند» سوم است. «میناری»‌ یکی از فیلم‌های مدعی کسب جایزه از جمله گلدن گلوب است که در طول هفته‌ی اخیر در پلتفرم‌های دیجیتال پخش شد و به رتبه‌ی چهارم رسید.

«یک دور دیگر» با بازی «مدس میکلسن» این هفته پنجم شد و «چیزهای کوچک» با بازی «جرد لتو»، «دنزل واشینگتن» و «رامی مالک» که دو هفته قبل در صدر بود تا رده‌ی ششم سقوط کرد. لایو-اکشن/کارتون «تام و جری»‌ با بازی «کلوئی مورتس» دیگر فیلمی بود که آخر هفته‌ی گذشته همزمان در سالن‌های سینما و شبکه‌ی اچ‌بی‌او مکس پخش شد و رتبه‌ی هفتم را از آن خود کرد. این فیلم با فروش نزدیک به ۱۲ میلیون دلاری تا این لحظه دومین افتتاحیه‌ی پرفروش پساپاندمی را در آمریکا رقم زده است.

انیمیشن «کرودها: عصر جدید» یونیورسال و دریم‌ورکس، «روح» پیکسار و دیزنی، و «تکه‌های یک زن» نت‌فلیکس نیز این هفته به ترتیب در رده‌های هشتم تا دهم قرار دارند.

۱۰ فیلم برتر هفته در ۳۰نما:

۱. شکارچی هیولا (Monster Hunter 2020)

۲. خیلی اهمیت می‌دهم (I Care a Lot 2020)

۳. سرزمین خانه‌به‌دوشان (Nomadland 2020)

۴. میناری (Minari 2020)

۵. یک دور دیگر (Another Round 2020)

۶. چیزهای کوچک (The Little Things 2021)

۷. تام و جری (Tom and Jerry 2021)

۸. کرودها: عصر جدید (The Croods: A New Age 2020)

۹. روح (Soul 2020)

۱۰. تکه‌های یک زن (Pieces of a Woman 2020)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید