news-background
news-background

برترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما – ۱۳۹۹/۹/۱۴

درست در هفته‌ای که قرار بود فیلم «تنت» به کارگردانی «کریستفر نولان» با کیفیت بلو-ری عرضه شود و انتظار هواداران برای دیدن فیلم جدید فیلمساز محبوب به سر برسد، وب‌سایت‌های دانلود فیلم در سکوت محض رسانه‌ای مسدودسازی شدند. اما این مسئله سبب نشد که این فیلم جاسوسی و پرخرج استودیوی برادران وارنر به صدر جدول پربیننده‌ترین عناوین هفته در ۳۰نما نرسد. دیگر فیلمی که مخاطبین مدت‌ها برای دیدنش منتظر مانده بودند، «منک» ساخته‌ی «دیوید فینچر» بود که همین جمعه‌ گذشته از نت‌فلیکس پخش شد.

«گریختن» با بازی «سارا پولسن» این هفته در رتبه‌ی سوم ایستاد و «شادترین فصل» با بازی «کریستن استوارت» و «مکنزی دیویس» چهارم شد. «گرین‌لند» با بازی «جرارد باتلر» رتبه‌ی پنجم را به خود اختصاص داد و «همیشه‌ شیطان» نت‌فلیکس دوباره به جمع ده فیلم برتر آمد و در جایگاه ششم قرار گرفت.

فیلم اکشن «موصل» به تهیه‌کنندگی «برادران روسو» که به‌تازگی از نت‌فلیکس پخش شده این هفته رده‌ی هفتم را در اختیار گرفته و فیلم «وحشتناک» با بازی «وینس وان» در نقش یک قاتل زنجیره‌ای هشتم است. درام «رهایش کن» با بازی «کوین کاستنر» و «دایان کیتون» و «آمونیت» با بازی «کیت وینسلت» و «سرشا رونان» نیز به ترتیب در رده‌های نهم و دهم جای گرفته‌اند.

۱۰ فیلم برتر هفته در ۳۰نما:

 

۱. تنت (Tenet 2020)

۲. منک (Mank 2020)

۳. گریختن (Run 2020)

۴. شادترین فصل (Happiest Season 2020)

۵. گرین‌لند (Greenland 2020)

۶. همیشه شیطان (The Devil All the Time 2020)

۷. موصل (Mosul 2019)

۸. وحشتناک (Freaky 2020)

۹. رهایش کن (Let Him Go 2020)

۱۰. آمونیت (Ammonite 2020)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید