news-background
news-background

برترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما – ۱۳۹۹/۸/۱۶

انیمیشن «فیلم باب اسفنجی: اسفنجی در حال فرار» برادران وارنر هفته‌ی گذشته با انتشار در پلتفرم‌های دیجیتال به پربیننده‌ترین فیلم ۳۰نما در طول یک هفته‌ی اخیر تبدیل شد. این فیلم به کارگردانی «تیم هیل»، آهنگسازی «هانس زیمر» و حضور کوتاه و غیرمنتظره «کیانو ریوز»، تابستان گذشته در بازارهای بین‌المللی روی پرده رفته بود.

«بورات ۲» با بازی «ساشا بارون کوئن» که در هفته‌های گذشته صدر جدول را در اختیار داشت، این هفته به رتبه‌ی دوم تنزل پیدا کرده، و «منشی» با بازی «جولیا گارنر» با اضافه شدن کیفت‌های بلو-ری به رده‌ی سوم رسیده. فیلم پرحاشیه «جهش‌یافتگان جدید» با بازی «آنیا تیلور جوی»، «میزی ویلیامز» و دیگران دیگر عنوانی بود کیفیت‌های بلو-ری آن منتشر شد و به رتبه‌ی چهارم آمد.

«هالیدیت» نت‌فلیکس که یکی از برترین عناوین این شبکه در سال ۲۰۲۰ بوده، در ۳۰نما رتبه‌ی پنجم را به خود اختصاص داده و قسمت اول «بورات» در رده‌ی ششم قرار گرفته است. «دادگاه شیکاگو ۷» مدعی اسکار به کارگردانی «آرون سورکین» که اخیراً از نت‌فلیکس منتشر شده، جایگاه هفتم را تصاحب کرده و فیلم «جادوگران» به کارگردانی «رابرت زمکیس» و بازی «آن هاتاوی» هشتم است. انتقاد از بازسازی «جادوگران» به علت نحوه‌ی نمایش جادوگران، عذرخواهی استویدیوی برادران وارنر و هاتاوی را در پی داشت.

فیلم «مختل» با بازی «راسل کرو» که یکی از اولین فیلم‌های اکران شده در سالن‌های سینما پس از پاندمی بود، این هفته در رده‌ی نهم ایستاده و بازسازی «مولان» دیزنی دهم است.

۱۰ فیلم برتر ۳۰نما در هفته‌ی گذشته:

 

۱. فیلم باب اسفنجی: اسفنجی در حال فرار (دانلود فیلم The SpongeBob Movie: Sponge on the Run 2020 با لینک مستقیم)

۲. بورات ۲ (دانلود فیلم Borat: Subsequent Moviefilm 2020 با لینک مستقیم)

۳. منشی (دانلود فیلم The Assistant 2019 با لینک مستقیم)

۴. جهش‌یافتگان جدید (دانلود فیلم The New Mutants 2020 با لینک مستقیم)

۵. هالیدیت (دانلود فیلم Holidate 2020 با لینک مستقیم)

۶. بورات (دانلود فیلم Borat 2006 با لینک مستقیم)

۷. دادگاه شیکاگو ۷ (دانلود فیلم The Trial of the Chicago 7 2020 با لینک مستقیم)

۸. جادوگران (دانلود فیلم The Witches 2020 با لینک مستقیم)

۹. مختل (دانلود فیلم Unhinged 2020 با لینک مستقیم)

۱۰. مولان (دانلود فیلم Mulan 2020 با لینک مستقیم)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید