news-background
news-background

برترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما – ۱۳۹۹/۱۱/۳

فیلم دانمارکی «یک دور دیگر» با بازی «مدس میکلسن» در هفته‌ی گذشته خود را به صدر جدول پربیننده‌ترین فیلم‌های ۳۰نما رساند و «روح» دیزنی و پیکسار را که سه هفته در رده‌ی اول بود پایین کشید. در رده‌ی سوم فیلم «زن جوان آینده‌دار» با بازی «کری مالیگان» قرار داد و «اخبار دنیا»، وسترن جدید «پل گرین‌گرس» با بازی «تام هنکس» چهارم است.

فیلم «سرزمین خانه‌به‌دوشان» درام تحسین‌شده‌ی «کلوئی ژائو» با بازی «فرانسیس مک‌دورمند» این هفته پنجمین رتبه‌ی جدول را تصاحب کرد و «تنت» به رده‌ی ششم رسید. «تکه‌های یک زن» درام تحسین‌شده و مدعی اسکار نت‌فلیکس با بازی «ونسا کربی» و «شایا لابوف» در رتبه‌ی هفتم جای گرفته و به دنبال آن فیلم علمی-تخیلی «آنسوی حصار» با بازی «آنتونی مکی» رتبه‌ی هشتم را از آن خود کرده.

فیلم انیمیشن «کرودها: عصر جدید» دریم‌ورکس و یونیورسال و «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» برادران وارنر هم به ترتیب در رده‌های نهم و دهم قرار دارند.

 

۱۰ فیلم برتر هفته در ۳۰نما:

  ۱. یک دور دیگر (Another Round 2020) ۲. روح (Soul 2020) ۳. زن جوان آینده‌دار (Promising Young Woman 2020) ۴. اخبار دنیا (News of the World 2020) ۵. سرزمین خانه‌به‌دوشان (Nomadland 2020) ۶. تنت (Tenet 2020) ۷. تکه‌های یک زن (Pieces of a Woman 2020) ۸. آنسوی حصار (Outside the Wire 2020) ۹. کرودها: عصر جدید (The Croods: A New Age 2020) ۱۰. زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴ (Wonder Woman 1984 2020)  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید