news-background
news-background

برترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما – ۱۳۹۹/۱۰/۲۶

انیمیشن «روح»‌ پیکسار و دیزنی که در انتهای سال ۲۰۲۰ در شبکه‌ی دیزنی+ منتشر شد، برای سومین هفته‌ی پیاپی در صدر جدول پربیننده‌ترین عناوین سینمایی ۳۰نما قرار گرفت. بنابر نوشته‌ی «هالیوود ریپورتر»، ۱۳ درصد از مخاطبین تنها برای دیدن این فیلم اشتراک دیزنی+ را خریداری کرده‌اند. این فیلم تحسین‌شده که از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۵ درصد دریافت کرده، در هفته‌ی اول اکران در ۱۰ کشور ۷.۶ میلیون دلار فروخت.

درام «یک دور دیگر» به کارگردانی «توماس وینتربرگ» و بازی «مدس میکلسن» این هفته جایگاه دوم را در اختیار دارد و به دنبال آن «سرزمین خانه‌به‌دوشان» با بازی «فرانسیس مک‌دورمند» در رده‌ی سوم است. هفته‌ی گذشته سرچ‌لایت پیکچرز اعلام کرد که فیلم از ۲۹ ژانویه ۲۰۲۱ در سالن‌های آیمکس و سپس در تاریخ ۱۹ فوریه در درایو-این‌ها و سینماهای دیگر ایالات متحده و همزمان در هولو منتشر خواهد شد.

«تکه‌های یک زن» ساخته‌ی «کورنل موندروتسو» و بازی «ونسا کربی» و «شایا لابوف» دیگر فیلم مدعی اسکاری است که این هفته در رتبه‌ی چهارم قرار دارد. «زن جوان شگفت‌انگیز» با بازی «کری مالیگان» و «تنت» در یک هفته‌ی گذشته رتبه‌های پنج و ششم را تصاحب کرده‌اند و «اخبار دنیا» با بازی «تام کروز» و کارگردانی «پل گرین‌گرس» به رتبه‌ی هفتم رسیده است.

«زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» که امتیاز «راتن تومیتوز» آن مانند فروش داخلی‌اش در حال کاهش است این هفته هشتم شد و «کرودها: یک عصر جدید» یونیورسال و دریم‌ورکس به رده‌ی نهم رسید. انیمیشن «گرگ‌سواران» نیز دهمین رتبه‌ی جدول را از آن خود کرد.

 

۱۰ فیلم برتر هفته در ۳۰نما:

۱. روح (Soul 2020) ۲. یک دور دیگر (Another Round 2020) ۳. سرزمین خانه‌به‌دوشان (Nomadland 2020) ۴. تکه‌های یک زن (Pieces of a Woman 2020) ۵. زن جوان آینده‌دار (Promising Young Woman 2020) ۶. تنت (Tenet 2020) ۷. اخبار دنیا (News of the World 2020) ۸. زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴ (Wonder Woman 1984 2020) ۹. کرودها: یک عصر جدید (The Croods: A New Age 2020) ۱۰. گرگ‌سواران (WolfWalkers 2020)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید