news-background
news-background

برترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما – ۱۳۹۹/۱۰/۱۹

انیمیشن تحسین‌شده «روح» استودیوی دیزنی و پیکسار که از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۶ درصد دریافت کرده، هفته گذشته در ۳۰نما صدرنشین بود. این فیلم به کارگردانی پیتر داکتر و صداپیشگی جیمی فاکس و تینا فی، با بودجه ۱۵۰ میلیون دلاری تولید شده و تاکنون در بازارهای جهانی ۳۲ میلیون دلار فروخته است. داکتر هفته گذشته گفت که ممکن است مدتی از کارگردانی فیلم‌های پیکسار فاصله بگیرد.

فیلم دانمارکی «یک دوره دیگر» با کارگردانی توماس وینتربرگ و بازی مدس میکلسن در دومین رتبه جدول این هفته قرار گرفت. این فیلم ماه گذشته برنده جایزه بهترین فیلم اروپایی شد و یکی از بخت‌های کسب اسکار است.

فیلم ابرقهرمانی «زن شگفت انگیز ۱۹۸۴» ساخته پتی جنکینز که گواهینامه «تازه» را «راتن تومیتوز» از دست داد سومین فیلم پربیننده هفته گذشته بود. استودیوی برادران وارنر برای سومین قسمت فیلم با بازی گل گدوت چراغ سبز نشان داده است. فروش جهانی قسمت دوم از ۱۰۰ میلیون دلار عبور کرده است.

«تنت» فیلم جاسوسی و پرخرج «کریستفر نولان» این هفته چهارم شد و «کرودها: یک عصر جدید» یونیورسال و دریم‌ورکس در رتبه‌ی پنجم را از آن خود کرد. «گرگ‌سواران» انیمیشن دیگر فهرست برترین‌های این هفته است که رده‌ی ششم را به خود اختصاص داده است.

«میناری» با بازی «استیو یون» و «سرزمین خانه‌به‌دوشان» به کارگردانی «کلوئی ژائو» و بازی «فرانسیس مک‌دورمند» دو عنوان مدعی اسکاری بودند که در طول هفته‌ی گذشته با کیفیت‌های اسکرینر قاچاق شدند. در روزهای اخیر فیلم‌های مدعی کسب اسکار بیشتری با این کیفیت منتشر شده‌اند و انتظار می‌رود در هفته‌های آینده بر شمار آن‌ها افزوده شود. این نسخه‌ها دارای کیفیت تصویر متوسط است و تگ‌های کپی‌رایت و هشدارهایی روی آن درج شده است.

«آوای متال» با بازی «ریز احمد» و «الیویا کوک» این هفته در رتبه‌ی نهم قرار دارد و «امور دوزخی » با انتشار اینکدهای اختصاصی به رده‌ی دهم رسیده است.

 

۱۰ فیلم برتر هفته در ۳۰نما:

۱. روح (Soul 2020) ۲. یک دور دیگر (Another Round 2020) ۳. زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴ (Wonder Woman 1984 2020) ۴. تنت (Tenet 2020) ۵. کرودها: یک عصر جدید (The Croods: A New Age 2020) ۶. گرگ‌سواران (WolfWalkers 2020) ۷. میناری (Minari 2020) ۸. سرزمین خانه‌به‌دوشان (Nomadland 2020) ۹. آوای متال (Sound of Metal 2019) ۱۰. امور دوزخی (Infernal Affairs 2002)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۱ دی ۱۳۹۹ ۰۱:۵۰

مدت طولانی ای گذشت، و هنوز آمار تعداد دریافت ها رو قرار نمی دید. با 10 دریافت میشه اول بود، با 100 تا هم میشه. حالا کدومشه؟

نمایش اسپویل