news-background
news-background

برترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما – ۱۳۹۹/۹/۲۱

فیلم «تنت» به کارگردانی «کریستفر نولان» که قرار بود ناجی سالن‌های سینما باشد، اما اکران موفقیت‌آمیزی در ماه سپتامبر نداشت، هفته‌ی گذشته با بهترین کیفیت‌های ممکن منتشر شد و همچنان در صدر پربیننده‌ترین فیلم‌های ۳نما قرار دارد. نولان اخیراً در مصاحبه‌هایی به قرارداد میان استودیوی برادران وارنر و شبکه‌ی HBO Max تاخته و می‌گوید خوشحال است که «تنت» برخلاف فیلم‌های «تل‌ماسه» (Dune) و «ماتریکس ۴» (The Matrix 4) مستقیماً در این شبکه منتشر نشده است.

«منک» تازه‌ترین ساخته‌ی «دیوید فینچر» با بازی «گری اولدمن»‌ در نقش «هرمان جی. منکویتس» نویسنده‌ی «شهروند کین» و «آماندا سایفرید»، دومین فیلم برتر هفته‌ی گذشته بود که ۴ دسامبر از نت‌فیلکس پخش شد. «سارق درستکار» با بازی «لیام نیسون» در رتبه‌ی سوم جای گرفته و «وحشتناک» با بازی «وینس وان» چهارم است.

«آمونیت» به کارگردانی «فرانسیس لی» و بازی «سرشا رونان» و «کیت وینسلت» در نقش یک باستان‌شناس جایگاه پنجم را تصاحب کرده و «گریختن» با بازی «سارا پولسن» که پربیننده‌ترین فیلم شبکه‌ی هولو شد رده‌ی ششم را در اختیار گرفته است. «شهروند کین» فیلم کلاسیک «اورسن ولز» همزمان با انتشار «منک» به رتبه‌ی هفتم رسیده و «شادترین فصل» با بازی «کریستن استوارت» و «مکنزی دیویس» در رده‌ی هشتم ایستاده است.

انیمه‌ی «پاتما معکوس» به کارگردانی «یاسوهیرو یوشیورا» با اضافه شدن انکد اختصاصی ۳۰نما به رده‌ی نهم رسیده و در نهایت، فیلم «همیشه شیطان» نت‌فلیکس با بازی «تام هالند»‌ و «رابرت پتینسون» در دهمین رتبه‌ی جدول قرار گرفته است.

۱۰ فیلم برتر ۳۰نما در هفته‌ی گذشته:

۱. تنت (Tenet 2020)

۲. منک (Mank 2020)

۳. سارق درستکار (Honest Thief 2020)

۴. وحشتناک (Freaky 2020)

۵. آمونیت (Ammonite 2020)

۶. گریختن (Run 2020)

۷. شهروند کین (Citizen Kane 1941)

۸. شادترین فصل (Happiest Season 2020)

۹. پاتما معکوس (Patema Inverted 2013)

۱۰. همیشه شیطان (The Devil All the Time 2020)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید