news-background
news-background

برترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما – ۱۳۹۹/۹/۷

فیلم «گریختن» با بازی «سارا پولسن» که به‌تازگی پربیننده‌ترین فیلم تاریخ شبکه‌ی هولو لقب گرفته این هفته در ۳۰نما رتبه‌ی اول را به خود اختصاص داد. این فیلم با امتیاز ۹۰ درصد «راتن تومیتوز» تازه‌ترین اثر «انیش چاگانتی» کارگردان «جستجو» (Searching) است. «کیرا آلن» بازیگر نقش «کلوئی شرمن» برای اولین بار در ۷۰ سال گذشته نقش اول یک شخصیت معلول در یک فیلم استودیوی را ایفا کرده است.

«گرین‌لند» با بازی «جرارد باتلر» که با بودجه‌ی ۳۵ میلیون دلاری تولید شده و تاکنون ۴۳.۱ میلیون دلار فروخته، اولین بار در تابستان گذشته توسط استودیوی اس‌تی‌اکس اکران شد. «مورنا باکارین»، «راجر دیل فلوید» و «اسکات گلن» از جمله دیگر بازیگران این فیلم بوده‌اند.

فیلم «تنت» تازه‌ترین ساخته‌ی «کریستفر نولان» که به‌تازگی با کیفیت اچ‌دی‌ریپ (HDRip) منتشر شده به رتبه‌ی سوم رسیده است. نسخه‌های بلو-ری این فیلم قرار است ۱۵ دسامبر (۲۵ آذر ماه ۱۳۹۹) عرضه شوند. «شادترین فصل» با بازی «کرستن استوارت» و «مکنزی دیویس» در نقش یک زوج همجنس‌گرا که به‌تازگی از هولو پخش شده چهارمین رتبه‌ی جدول را از آن خود کرده است. این فیلم به کارگردانی «کلی دووال» از منتقدین امتیاز ۸۵ درصد «راتن تومیتوز» کسب کرده است.

فیلم «بگذار برود» با بازی «کوین کاستنر» و «دایان کیتون» این هفته پنجم شد و «بورات ۲» در رده‌ی ششم ایستاد. فیلم‌های «دادگاه شیکاگو ۷» ساخته‌ی «آرون سورکین» و «جهش‌یافتگان جدید» با بازی «میزی ویلیامز» و «آنیا تیلور جوی» به ترتیب در رده‌های هفتم و هشتم قرار گرفته‌اند، در حالی که مستند «فولکلور: جلسات استودیوی لانگ پاند» دیزنی+ برای آلبوم جدید «تیلور سوییفت» جایگاه نهم را در اختیار گرفته است. فیلم «سرزمین خیال» با بازی «مارگو رابی» نیز در دهمین رتبه‌ی جدول جای دارد.

۱۰ فیلم برتر هفته در ۳۰نما:

۱. گریختن (دانلود فیلم Run 2020 با لینک مستقیم)

۲.گرین‌لند (دانلود فیلم Greenland 2020 با لینک مستقیم)

۳. تنت (دانلود فیلم Tenet 2020 با لینک مستقیم)

۴. شادترین فصل (دانلود فیلم Happiest Season 2020 با لینک مستقیم)

۵. بگذار برود (دانلود فیلم Let Him Go 2020 با لینک مستقیم)

۶. بورات ۲ (دانلود فیلم Borat: Subsequent Moviefilm 2020 با لینک مستقیم)

۷. دادگاه شیکاگو ۷ (دانلود فیلم The Trial of the Chicago 7 2020 با لینک مستقیم)

۸. جهش‌یافتگان جدید (دانلود فیلم The New Mutants 2020 با لینک مستقیم)

۹. فولکلور: جلسات استودیوی لانگ پاند (دانلود فیلم Folklore: The Long Pond Studio Sessions 2020 با لینک مستقیم)

۱۰. سرزمین خیال (دانلود فیلم Dreamland 2019 با لینک مستقیم)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید