news-background
news-background

برترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما – ۱۳۹۹/۹/۲۸

اکشن جاسوسی «تنت» ساخته‌ی «کریستفر نولان» که اگرچه گرفتار مشکلات پاندمی شد، اما از دچار شدن به سرنوشت انتشار در اچ‌بی‌او مکس گریخت، در طول هفته‌ی گذشته در تمامی بازارهای شبکه‌ی خانگی منتشر شد و در ۳۰نما رتبه‌ی اول را حفظ کرد. فیلم «منک» اثر جدید «دیوید فینچر» با بازی «گری اولدمن» در نقش «هرمان جی. منکویتس» همانند هفته‌ی گذشته پایین‌تر از فیلم نولان در رده‌ی دوم باقی ماند.

انیمیشن تحسین‌شده‌ی «گرگ‌سواران» این هفته در جایگاه سوم ایستاده و انیمشن «کرودها: عصر جدید» یونیورسال و دریم‌ورکس پس انتشار در پلتفرم‌های دیجیتال به رتبه‌ی چهارم رسیده است. این فیلم هفته‌ی گذشته در صدر جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های بازار ایالات متحده قرار داشت. فیلم «یک دور دیگر» با باز «مدس میکلسن» که هفته‌ی گذشته برنده‌ی بهترین فیلم اروپایی شد، در حال حاضر رده‌ی پنجم را به خود اختصاص داده و «سارق درستکار»، اکشن جدید «لیام نیسون» ششم است.

فیلم «عجیب» با بازی «وینس وان» این هفته رتبه‌ی هفتم را تصاحب کرده و «همیشه شیطان» با بازی «تام هالند» و «رابرت پتینسون» خودش را به رده‌ی هشتم رسانده است. «آمونیت» به کارگردانی «فرانسیس لی» و بازی «کیت وینسلت» و «سرشا رونان» نهمین رده‌ی جدول برترین عناوین را از آن خود کرده و در نهایت «شادترین فصل» با بازی «کریستن استوارت» و «مکنزی دیویس» در دهمین رتبه‌ی پربیننده‌ترین فیلم‌های هفته ایستاده است.

۱۰ فیلم برتر هفته در ۳۰نما:

 

۱. تنت (Tenet 2020)

۲. منک (Mank 2020)

۳. گرگ‌سواران (WolfWalkers 2020)

۴. کرودها: عصر جدید (The Croods: A New Age 2020)

۵. یک دور دیگر (Another Round 2020)

۶. سارق درستکار (Honest Thief 2020)

۷. عجیب (Freaky 2020)

۸. همیشه شیطان (The Devil All the Time 2020)

۹. آمونیت (Ammonite 2020)

۱۰. شادترین فصل (Happiest Season 2020)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲ دی ۱۳۹۹ ۰۲:۱۵

درود دوستان سینما میتونید در این سایت از جانی دپ حمایت کنید کمتر از 30 ثانیه زمان میبره https://www.change.org/p/justice-for-johnny-depp

نمایش اسپویل